Контрольна робота. Творчість М. Семенка, М. Рильського, О. Турянського, В. Свідзинського, Б.-І. Антонича

16 запитань
Запитання 1

1. Літературна течія, скерована на руйнування традиційних художніх законів та форм – це:


варіанти відповідей

а) Неокласицизм


б) Авангардизм


в) Реалізм


г) Класицизм

Запитання 2

2. Лідером «Київських неокласиків» є:


варіанти відповідей

а) Максим Рильський  


б) Ананій Лебідь


в) Михайль Семенко


г) Микола Зеров.


Запитання 3

3. Три «М»: місто, машина, маса - спрямування:

варіанти відповідей

а) Кубізму   


б) Конструктивізму

 

в) Футуризму


г) Авангардизму

Запитання 4

4. Лемки, Марія, Бог, ніч, місяць - образи із твору ... 


варіанти відповідей

А)"Коляда"


Б) "Різдво"

В) "Вишні"

Г) "Зелена Євангелія"

Запитання 5

5. Визначити жанр твору Осипа Турянського «Поза межами болю».

варіанти відповідей

а) роман 

б) повість

в) повість-поема

г) поема

Запитання 6

6.Яку пораду дав Сабо, щоб не «згинути від морозу», доки розпалять вогонь?


варіанти відповідей

а) бігати і скакати довкола корча

б) розпалювати шматки одягу

в) тісно сісти і зігрівати один одного

г) всім голосно співати

Запитання 7

7. У творі "Поза межами болю" у якийсь момент із потужного життєвого інстинкту товариства виникла думка:


варіанти відповідей

а) смерть від голоду

б) смерть від холоду

в) про канібалізм 

г) про порятунок

Запитання 8

8. У повісті- поемі «Поза межами болю» Осипа Турянського уособлює:

варіанти відповідей

а) Штранцінгер 

б) Добровський 

в) Бояні 

г) Оглядівський


Запитання 9

9. Представником «київських неокласиків» є автор поезії

варіанти відповідей

а) «Прозорий січень небо розтворив»

б) «У теплі дні збирання винограду…»

в) «Поза межами болю»

г) «Бажання»

Запитання 10

10. Б.-І.Антонич є автором обох творів у рядку



варіанти відповідей

а) «Різдво», «Коляда».

б) «Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду…» 

в) «Вчись у природи творчого спокою…», «Солодкий світ!..»

г) «Арфами, арфами…», «У теплі дні збирання винограду…»

Запитання 11

11. Розстріляне відродження - це...

варіанти відповідей

а) досить розмите поняття, що має зв’язок напряму в мистецтвом, літературою, архітектурою, музикою. З’явився він на початку 20 ст., хоча його коріння сягає ще в 19 ст. Ця течія, пов’язана із руйнуванням канонів та традиційних форм до яких звикло людство. 

б) напрям у мистецтві, що розвинувся на початку XX століття здебільшого в Італії й відстоював крайній формалізм, пропагував культ індивідуалізму, відкидав загальноприйняті мовні та поетично-мистецькі норми. 

в) духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х і 30-х рр. XX ст. в Українській СРР, яке дало високохудожні твори у галузі літератури, філософії, живопису, музики, театру, кіно та яке було знищене пiд час великого терору.

г) літературний напрям, який характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності на основі типізації життєвих явищ.

Запитання 12

12.Укажіть на портреті М.Рильського:


варіанти відповідей
Запитання 13

З якої поезії М. Семенка взято ці рядки:


Чому не можна перевернути світ?

Щоб поставити все догори ногами?

варіанти відповідей

"Місто"

"Бажання"

"Запрошення"

"Кафе"

Запитання 14

Київські неокласики ставили за мету:

варіанти відповідей

заперечити цінності попередніх епох

переосмислити кращі зразки античної літератури

копіювати античні та біблійні сюжети

наслідувати стиль французьких парнасців.

без відповіді


Запитання 15

Визначте тему поезії "У теплі дні збирання винограду"

варіанти відповідей

розповідь про красу навколишнього світу

розповідь про кохання вже немолодого чоловіка

розповідь про відпочинок

розповідь про солодкі поцілунки.

Запитання 16

Визначте вид лірики поезії ««Ніч... а човен – як срібний птах!..»

варіанти відповідей

пейзажна лірика

громадянська

філософська

інтимна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест