Контрольна робота . Творчість Є.Плужника, Є. Маланюка, В. Домонтовича, М.Хвильового

Контрольна робота №2 з української літератури в 11 класі (профільний рівень) за творчістю Є.Плужника, Є. Маланюка, В. Домонтовича, М.Хвильового

Додано: 3 листопада 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 51 раз
24 запитання
Запитання 1

«Празька школа» українських письменників – це

варіанти відповідей

А) навчальний заклад, у якому працювали передові українські письменники;

Б) письменники, які народилися й проживали в Празі;

В) об’єднання письменників, творчий клуб, до якого увійшли письменники-емігранти, які підтримували ідеї національної незалежності;

Г) письменники-емігранти, які заснували в Празі навчальний заклад з поглибленим вивченням гуманітарних дисциплін.

Запитання 2

1." Розстріляним відродженням" називають генерацію митців

варіанти відповідей

1960 років.

1990 років

1920-1930-х років

70-80 роки 19ст.

Запитання 3

Із якого твору ці рядки:

Внук кремезного чумака,

Січовика блідий праправнук,

Я закохавсь в гучних віках,

Я волю полюбив державну.

варіанти відповідей

 «Один вечір»

«Під чужим небом»

«Напис на книзі віршів..»

 «Уривок з поеми.»

Запитання 4

Який вид лірики твору "Уривок з поеми" Є.Маланюка?

варіанти відповідей

пейзажна

інтимна

громадянська

філософська

Запитання 5

Жанр ліричного твору, в якому Є. Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень - це

варіанти відповідей

ода

елегія

медитація

епіграма

Запитання 6

Визначте проблему, яку автор розкрив у творі

варіанти відповідей

Фанатична відданість людей ідеям «загірної комуни»

Бажання головного героя збагатитися злочинним шляхом

Зраджене кохання

Запитання 7

Визначте літературний напрям, у якому написаний твір

варіанти відповідей

Експресіонізм

Імпресіонізм

Неореалізм

Запитання 8

Головною ідеєю новели є

варіанти відповідей

оспівування материнської любові

культивування родинних цінностей

засудження революційного фанатизму

викриття вандалізму більшовицької влади

Запитання 9

Сторожами своєї душі «Я» називає

варіанти відповідей

матір і черниць

ідеали революції

Андрюшу й дегенерата

дегенерата й доктора Тагабата

Запитання 10

Новела "Я(Романтика)" має такі композиційні особливості

варіанти відповідей

ліричний вступ, три частини, розповідь від третьої особи

дві частини, опис інтер′єру палацу, монологи

ліричний вступ, три частини, розповідь від першої особи

ліричний вступ, три частини, кульмінація на початку твору

Запитання 11

Справжнє прізвище М.Хвильового

варіанти відповідей

Губенко

Кандиба

Фітільов

Рудченко

Запитання 12

М.Хвильовий - засновник літературного угруповання

варіанти відповідей

МАРС

«Плуг»

«Ланка»

ВАПЛІТЕ

Запитання 13

Словами ...невеселий комунар, коли треба енергійно розписатися під темною постановою - «розстрілять», завше мнеться описано

варіанти відповідей

«Я»

Андрюшу

дегенерата

доктора Тагабата

Запитання 14

У реченні Тоді дума за думою,як амазонянки, джигітують навколо мене НЕМАЄ

варіанти відповідей

персоніфікації

порівняння

тавтології

епітета

Запитання 15

У новелі «Я(Романтика)» зображено події

варіанти відповідей

Російської революції 1905-1907рр.

Першої світової війни

громадянської війни 1917-1921рр.

Другої світової війни

Запитання 16

Події у творі «Я (Романтика)» розгортаються в такій послідовності: 

варіанти відповідей

прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста — ухвалення вироку розстріляти черниць — засідання чорного трибуналу — засудження теософів 

засудження теософів — ухвалення вироку розстріляти черниць — засідання чорного трибуналу — прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста 

 засідання чорного трибуналу — прохання Андрюші відпустити його на фронт — засудження теософів — ухвалення вироку розстріляти черниць — вихід чорного трибуналу з міста 

засідання чорного трибуналу — засудження теософів — ухвалення вироку розстріляти черниць — прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста 

прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста, ухвалення вироку розстріляти черниць — засідання чорного трибуналу 

Запитання 17

Уривок «Мати! Кажу тобі: іди до мене! Я мушу вбити тебе» є частиною 

варіанти відповідей

розвитку дії 

кульмінації 

розв’язки 

зав’язки 

експозиції 

Запитання 18

Одне з головних гасел літературної дискусії 1925—1928 рр.

варіанти відповідей

«У справжньому творі має бути думка, а не бездарні візерунки»

«Письменник — не американська машинка, а твори його — не полтавські галушки»

«Прогрес мистецтва доводять факти, а не логічні доводи»

«Геть від Москви! Дайош психологічну Європу!»

«У суперечках народжується істина»

Запитання 19

1.    У творі «Я (Романтика) Миколи Хвильового поєднуються риси

варіанти відповідей

неоромантизму, імпресіонізму, експресіонізму

футуризму, сюрреалізму, екзистенціалізму

неокласицизму, імпресіонізму, неореалізму

символізму, експресіонізму, неоромантизму

соцреалізму, символізму, імпресіонізму

Запитання 20

Хто з персонажів новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)» каже: «…І я, зовсім чужа людина, бандит — за одною термінологією, інсургент — за другою, я просто і ясно дивлюсь на ці портрети і в моїй душі нема й не буде гніву. І це зрозуміло: я — чекіст, але і людина»?

варіанти відповідей

доктор Тагабат;

«я»;

Андрюша;

дегенерат;

епізодичний персонаж без імені.

Запитання 21

Хто з персонажів новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)»: «Жорстока людина з холодним розумом і каменем замість серця, п’яничка і людожер з інтелігентною зовнішністю»?

варіанти відповідей

«я»;

доктор Тагабат;

Андрюша;

випадковий свідок подій;

дегенерат.

Запитання 22

Кульове поранення Іполіт Миколайович отримує


 

 

 

варіанти відповідей

 Тихменєвих;  

Берліні;

від Зини

Запитання 23

Останній записці Зини було написано:"Я гину. А Ви - я .....Вас"


 

           

варіанти відповідей

кохаю

 ненавиджу

чекаю   

Запитання 24

Про призначену зустріч о 7 вечора у Іполіта Зина написала у       



  

варіанти відповідей

листі

зошиті  

 підручнику

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест