контрольна робота за творчістю Тичини, Винничекна, Вороного
До визначальних ознак символізму НЕ належить
Про який твір йдеться
Провідний мотив- твору возвеличення краси природи та єдність її з мистецтвом. У своєму творі автор переніс центр уваги зі змісту на виражальні можливості, музикальність, ритміку.Автор використовує багато небуденної лексики, символів: блавати, арабески, камеї...
Із зображенням на картині пов*язаний твір
Збірку "Соняшні кларнети" написав:
Хто з видатних поетів сказав про Тичину :
"...від кларнета твого-пофарбована дудка зосталась...
...в окривавлений Жовтень ясна обернулась Весна..."
До речі, Тичина все життя пам*ятав цей гіркий вірш і перед смертю зізнався:" він єдиний мене розумів, він єдиний сказав мені правду...Від кларнета мого пофарбована дудка осталась..."
Ця поезія Тичини звучить як болісний реквієм, епітафія героям та інвектива їхнім катам.Загиблих поет іменує "українським цвітом"
Мотив цього твору-нестерпна мука за втраченим коханням. Драматизм переживання,збуреність душі, діалогічність, численні асонанси, алітерації...
"Кохання приходить зразу, в один момент і може відійти з такою ж раптовістю й несподіваністю.Любов дає людині шанс на щастя"... так можна про твір
Як називають світоглядно-естетичну концепцію Тичини, манеру письма, що виражалася у поєднанні баагатьох поетичних засобів
Події у творі "Момент " розгортаються у такій послідовності:
Пр кого з поетів Василь Стус писав "Феномен доби. Його доля свідчитиме про наш час не менш за страшні розповіді істориків: поет жив у час, що заправив генія на роль блазня. І поет погодився на цю роль..."
Ця поезія написана під впливом вірша М.Вороного "Блакитна Панна". Автор талановито розвинув і поглибив звуков-зорові експерименти свого вчителя.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома