Перевірити знання учнів з даної теми; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність і цілеспрямованість.
Дослідіть поданий графік функції на:
1) проміжки спадання функції;
2) проміжки, де f(x)<0
Виберіть правильну відповідь.
Укажіть на якому з рисунків зображено графік непарної функції.
Яке найбільше ціле значення n задовольняє нерівність?
(підставте подані нижче значення n і оберіть НАЙБІЛЬШЕ, щоб нерівність була ВІРНОЮ)
Серед наведених виберіть рівняння, що не мають дійсних коренів (не мають коренів).
Будьте уважні - декілька правильних відповідей!
Знайдіть область визначенні функції.
Знайдіть нулі функції.
Обчисліть.
Знайдіть значення виразу
Порівняйте числа
Розв'яжіть рівняння. У відповіді вкажіть суму коренів, якщо їх два або один корінь.
Розв'яжіть рівняння. У відповіді вкажіть добуток коренів.
Знайдіть корені рівняння. У відповідь запишіть їх суму.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома