Контрольна робота. Властивості та методи елементів керування у Python

Додано: 21 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 97 разів
33 запитання
Запитання 1

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить наступний код

but2 = Button (win, text='OK')

варіанти відповідей

but2 - це змінна

text - це метод

Button - це властивість

'OK' - значення властивості

Запитання 2

Виберіть назву властивості, за допомогою якої можна створити напис на кнопці.

варіанти відповідей

fg

text

bg

Button

Запитання 3

Які властивості може мати кнопка?

варіанти відповідей

Колір фону

Колір шрифту

Відображення кнопки у вікні

Розмір шрифту

Запитання 4

Щоб кнопка реагувала на натискання, потрібно створити ...

варіанти відповідей

текст для кнопки

властивість для кнопки

функцію для кнопки

метод для кнопки

Запитання 5

В елементі програмного коду

but1 = Button (text = "Клацніть мене")

Button - це ...

варіанти відповідей

конструктор

метод

об'єкт

властивість

Запитання 6

В елементі програмного коду

but1 = Button(text = "Клацніть мене")

text - це ...

варіанти відповідей

метод

об'єкт

властивість

конструктор

Запитання 7

Яка властивість для кнопки визначає властивості шрифта тексту ?

варіанти відповідей

Font

Name

Top

Тext

Запитання 8

Оберіть об`єкт «Кнопка».

варіанти відповідей

Button()

Label()

Entry()

Text()

Запитання 9

Оберіть об`єкт «Напис».

варіанти відповідей

Button()

Label()

Entry()

Text()

Запитання 10

Оберіть об`єкт «Текстове поле».

варіанти відповідей

Button()

Label()

Entry()

Text()

Запитання 11

За допомогою якого виразу можна в програмі отримати текст, що міститься в текстовому полі ent ?

варіанти відповідей

ent.get()

get.ent()

ent=Entry(get)

ent=Entry(text)

Запитання 12

Як додати текстове поле?

варіанти відповідей

tk=Entry()

tk=Tk()

tk=Button()

tk=Label()

Запитання 13

Графічні об’єкти, розташовані на вікні програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо - це

варіанти відповідей

обробник події

елементи керування

Запитання 14

Який варіант буде правильним, щоб заповнити пропуски:

Елемент керування = властивості (...) + методи (...) + події (...)

варіанти відповідей

дії+стан +зворотні зв’язки

зворотні зв’язки+дії+стан

стан + дії+зворотні зв’язки

Запитання 15

Виділяють такі основні типи подій:

варіанти відповідей

взаємодія з мишею

натискання клавіш на клавіатурі

зміна стану об’єктів, створених у результаті виконання програми

Запитання 16

Клацання лівою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 17

Рух миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 18

Клацання середньою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 19

Клацання правою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 20

Подвійне клацання лівою кнопкою миші - це ...

варіанти відповідей

<Button-3>

<Button-2>

<Button-1>

<Double-Button-1>

<Motion>

Запитання 21

Для неалфавітних клавіш існують спеціальні зарезервовані слова, для натискання клавіші Enter - це

варіанти відповідей

<Space>

<Return>

<Shift>

Запитання 22

Який оператор генерує таке вікно повідомлення?

варіанти відповідей

messagebox.showerror("Увага", "а = 0")

messagebox. showinfo("Увага", "а = 0")

messagebox. showwarning("Увага", "а = 0")

Запитання 23

Що буде виведено в консоль після виконання фрагменту програми, якщо уведено рядок "2.5 3.3 5"?

a, b, c = map(float, input('a, b, c? ').split())

S = a+b+c

варіанти відповідей

2.5

10.8

3.3

2.5 3.3 5

5

Запитання 24

Яким оператор виконає Видалення з текстового поля 3 символів

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

a = float(entry1.get())

entry1.insert(0, а)

entry1.delete(2, 4)

Запитання 25

Яким оператор виконає Виведення до текстового поля значення змінної а дійсного типу

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

a = float(entry1.get())

entry1.insert(0, а)

entry1.delete(2, 4)

Запитання 26

В яких операторах правильно організовано введення з клавіатури дійсного значення?

варіанти відповідей

а = int(input('а = ? '))

а = input('а = ? ')

а = float(input('а = ? '))

а = str(input('а = ? '))

Запитання 27

Як вивести до поля об’єкта е1 класу Entry значення змінної а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

a = int(e1.get())

e1.insert(0, str(а))

Запитання 28

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

a = int(e1.get())

e1.insert(0, а)

Запитання 29

Компонент Entry застосовується для ...

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 30

Як додати текстове поле?

варіанти відповідей

tk=Entry()

tk=Tk()

tk=Button()

tk=Label()

Запитання 31

Яким оператор виконає Очищення текстового поля

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

a = float(entry1.get())

entry1.insert(0, а)

entry1.delete(2, 4)

Запитання 32

Яких значень набудуть змінні a і b після виконання умовних операторів, наведених нижче, для початкових значень a = 3; b = 5?

 if a > b:                                                                       

a = 0                                                                                   

else :                                                                                     

b = 0

варіанти відповідей

 3, 5

0, 0

 0, 5

 3, 0

Запитання 33

Яких значень набудуть змінні a і b після виконання умовних операторів, наведених нижче, для початкових значень a = 3; b = 5?

 if a < b:

a = 2*a

else :

b = b*a

варіанти відповідей

 6,15

6, 5

  3, 15

  3, 5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест