Контрольна робота з геометрії, 7 клас

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 100 разів
10 запитань
Запитання 1

Обчисліть кути, під якими перетинаються висоти АМ і СN ΔАВС, якщо ∠А = 800, ∠С=400

варіанти відповідей

60°, 1200

90°, 1200

100°, 1200

110°, 1200

Запитання 2

Закінчити речення: «Якщо при перетині двох прямих січною внутрішні різносторонні кути рівні, то


варіанти відповідей

Внутрішні односторонні кути не рівні


Відповідні кути не рівні


Ці прямі паралельні


Сума відповідних кутів дорівнює 1800

Запитання 3

Знайдіть ∠2, якщо ∠1 = 60°.

варіанти відповідей

80°


120°


100°


110°

Запитання 4

Зображені на малюнку кути є

варіанти відповідей

відповідними


внутрішніми різносторонніми


вертикальними


суміжними

Запитання 5

На малюнку до прямої  а



варіанти відповідей

АС –перпендикуляр,  ВС – похила.


АС – похила, АВ - перпендикуляр


АВ – похила,  ВС - перпендикуляр


АС –перпендикуляр, АВ - похила

Запитання 6

Прямокутні трикутники, що зображені на малюнку, будуть рівними


варіанти відповідей

За двома катетами


За катетом та прилеглим до нього гострим кутом


За гіпотенузою і гострим кутом


За гіпотенузою та катетом

Запитання 7

Поставте у відповідність:


1. сума кутів трикутника

2. площа круга

3.довжина кола

4.величина катета, що лежить проти кута 30°


А.2Пr

Б.180°

В.½ гіпотенузи

Г. Пr2


варіанти відповідей

1-А

2-Г

3-Б

4-В

1-Б

2-Г

3-А

4-В

1-Б

2-А

3-В

4-Г

1-А

2-В

3-Б

4-Г

Запитання 8

Один із зовнішніх кутів прямокутного трикутника дорівнює 144°. Тоді менший кут трикутника буде дорівнювати 

варіанти відповідей

900

440

360

540

Запитання 9

Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 110 см. Знайдіть його сторони, якщо вони пропорційні числам 3, 4 і 4.

варіанти відповідей

30 см, 30 см, 40 см

60 см, 25 см, 25 см

30 см, 40 см, 40 см

60 см, 60 см, 40 см

Запитання 10

Користуючись рисунком, знайти кут N трикутника MNK, якщо MN║KP.


варіанти відповідей

450

350

1450

1000

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест