"Основи маркетингу та менеджменту"

Тест виконано: 14 разів
20 запитань
Запитання 1

До завдань, що вирішуються за допомогою маркетингу, належать:

варіанти відповідей

аналіз, оцінка та прогнозування стану і розвитку ринків, на яких фірма реалізує або планує реалізовувати свої товари та послуги;

аналіз витрат підприємства

боротьба з конкурентами

аналіз прибутків підприємства

Запитання 2

Маркетинг треба розглядати як:

варіанти відповідей

інструмент підвищення ефективності системи будь-якої сфери;

засіб забезпечення ефективності виробничої діяльності;

процес вивчення, формування і задоволення потреб споживачів з метою одержання прибутку;

знаряддя забезпечення ефективності сфери обміну.

Запитання 3

 Концепція маркетингу стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно щоб:

варіанти відповідей

витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якомога більшій кількості покупців;

товари мали найвищу якість і експлуатаційні характеристики;

зусилля у сфері збуту та стимулюванні покупців були максимальні;

вміти виявляти та задовольняти потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти.

Запитання 4

Головною метою маркетингу є:

варіанти відповідей

функціонування системи методів та інструментів щодо забезпечення ефективної виробничої політики підприємства;

підприємницька діяльність, що пов'язана з направленням потоку товарів та послуг від виробника до покупця чи споживача;

забезпечення множини необхідних та випадкових дій для співвідношення обміну в наявній економічній системі;

забезпечення рентабельності операцій, отримання високих комерційних результатів, запланованого прибутку у визначений проміжок часу в межах наявних засобів та виробничих можливостей, яке базується на вивченні та задоволенні потреб споживачів.

Запитання 5

Виробнича концепція стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно щоб:

варіанти відповідей

витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якнайбільшій кількості покупців;

товари мали найвищу якість та експлуатаційні характеристики;

зусилля у сфері збуту та стимулювання покупців були максимальні;

виявлялися та задовольнялися потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти.

Запитання 6

Товарна концепція стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно, щоб:

варіанти відповідей

витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якнайбільшій кількості покупців;

товари мали найвищу якість та експлуатаційні характеристики;

зусилля у сфері збуту та стимулювання покупців були максимальні;

виявлялися та задовольнялися потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти

Запитання 7

Центром уваги виробничої концепції маркетингу є:

варіанти відповідей

товар (послуга);

виробництво;

система збуту;

система «виробництво–збут».

Запитання 8

Центром уваги товарної концепції маркетингу є:

варіанти відповідей

товар (послуга);

виробництво;

система збуту;

система «виробництво–збут».

Запитання 9

Потенційний ринок підприємства – це:

варіанти відповідей

сукупність потенційних покупців;

сукупність покупців, які мають достатній дохід і доступ для придбання продукції підприємства;

сукупність підприємців, які проявляють зацікавленість до продукції підприємства;

сукупність реальних покупців.

Запитання 10

Права, які споживачам пропонує рух захисту прав споживачів, – це:

варіанти відповідей

не купувати товар, що виставляється на продаж; 

розраховувати на безпечний товар;

розраховувати на те, що товар відповідає інформації, яка про нього поширюється;

право на захист від сумнівних виробів та методів продажу

Запитання 11

Як найчастіше інтерпретують поняття “менеджмент”?

варіанти відповідей

управляти, координувати, організовувати

управляти, контролювати, регулювати

керувати, управляти, завідувати, стояти на чолі

завідувати, керувати, стимулювати

Запитання 12

Що розуміють під об’єктом управління?

варіанти відповідей

людина чи група людей, на яких спрямований управлінський вплив

працівники апарату управління організації

люди, які безпосередньо зайняті в процесі управління виробництвом

найбільш кваліфіковані працівники, які виконують певні завдання в організації

Запитання 13

На які різновиди поділяються відносини управління за кількістю носіїв?

варіанти відповідей

одноособові та колективні

міжособові, групові та вертикальні

Запитання 14

Що являє собою система управління?

варіанти відповідей

сукупність взаємодіючих елементів, які складають цілісне утворення, що має властивості відмінні від властивостей складових елементів

сукупність взаємодіючих елементів

цілісне утворення, що має властивості, відмінні від властивостей складових елементів

сукупність елементів організації

Запитання 15

Як класифікують підприємства за сферою галузевої приналежності?

варіанти відповідей

фінансові та виробничі тощо

продовольчі, промислові тощо

фінансові, комерційні тощо

промислові, торговельні, будівельні, наукові тощо

Запитання 16

Стратегічне планування – це:

варіанти відповідей

набір правил для прийняття рішень в організації

довготермінове комплексне планування, орієнтоване на кінцеві результати

бажаний стан або результати поведінки організації

чітко виражена причина існування організації

Запитання 17

У яких документах закріплюються повноваження працівників?

варіанти відповідей

положеннях про структурні підрозділи

посадових інструкціях

правилах внутрішнього трудового розпорядку організації

трудових договорах (контрактах)

Запитання 18

Що забезпечує управлінська функція “Мотивування”?

варіанти відповідей

 досягнення особистих цілей кожним працівником

спонукання працівників до ефективного виконання поставлених задач

виконання прийнятних управлінських рішень

забезпечення безперервного впливу керівника на підлеглого

Запитання 19

Що представляє собою влада в менеджменті?

варіанти відповідей

здатність захищати себе від зовнішніх впливів;

реальна можливість впливати на поведінку інших осіб та змінювати її у визначеному напрямі;

можливість особи втручатися в будь-який процес в управлінні організацією;

право керівників контролювати і втручатися в приватне життя підлеглих.

Запитання 20

Що є основним результатом (ефектом) виробничо-господарської та управлінської діяльності підприємства?

варіанти відповідей

прибуток;

товарооборот (обсяг виробництва);

собівартість виробництва продукції;

операційні витрати.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест