До завдань, що вирішуються за допомогою маркетингу, належать:
Маркетинг треба розглядати як:
Концепція маркетингу стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно щоб:
Головною метою маркетингу є:
Виробнича концепція стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно щоб:
Товарна концепція стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно, щоб:
Центром уваги виробничої концепції маркетингу є:
Центром уваги товарної концепції маркетингу є:
Потенційний ринок підприємства – це:
Права, які споживачам пропонує рух захисту прав споживачів, – це:
Як найчастіше інтерпретують поняття “менеджмент”?
Що розуміють під об’єктом управління?
На які різновиди поділяються відносини управління за кількістю носіїв?
Що являє собою система управління?
Як класифікують підприємства за сферою галузевої приналежності?
Стратегічне планування – це:
У яких документах закріплюються повноваження працівників?
Що забезпечує управлінська функція “Мотивування”?
Що представляє собою влада в менеджменті?
Що є основним результатом (ефектом) виробничо-господарської та управлінської діяльності підприємства?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома