Стиль і напрям у літературі та мистецтві другої половини XIX століття,який сповідував необхідність правдивого відображення дійсності в її типових рисах це....
Укажіть ім’я персонажа повісті О. де Бальзака, який розповідає про Гобсека.
Сюжетно-композиційною особливістю твору "Гобсек" О.де Бальзака є:
Чиновники повітового містечка вважали Хлестакова з комедії М.Гоголя "Ревізор" справжнім ревізором, тому що:
Чиновники охоче давали Хлестакову хабарі як гроші вборг, адже:
Головний твір життя О. де Бальзака, епопея, називається:
Обман Хлестакова з комедії М.Гоголя "Ревізор" розкрився, тому що:
Кульмінацією в комедії М.Гоголя "Ревізор" є:
Герой повісті М. В. Гоголя «Шинель» Башмачкін вирішив пошити нову шинель, бо:
Що висміює М.В. Гоголь у комедії «Ревізор»?
«У ньому (Гобсеку) живуть дві істоти: скнара і ....., підла істота і піднесена». Яке слово пропущено в тексті?
Прізвище Гобсек означає…
Для чого Гобсекові потрібні гроші?
Засіб комічного, який переважно використовує Гоголь у п'єсі "Ревізор":
Що вразило Дервіля в помешканні Гобсека?
У фіналі повісті «Шинель» відбувається дивовижа – привид зриває з перехожих шинелі. Це відбувається тому що:
До якого циклу творів М. Гоголя належить повість «Шинель»?
Яка основна тема повісті «Шинель»?
Чому автор уникає точності в описі департаменту, де служив Акакій Акакійович, а називає місце як «один департамент», де служив «один чиновник»?
З'ясуйте, у яких словах висловлена гуманістична ідея повісті М. Гоголя "Шинель"?
Який художній прийом використовує М. Гоголь в описах (портрет, інтер'єр)?
Чому значна особа (генерал) накричав на Акакія Акакійовича, котрий просив його посприяти в пошуках шинелі?
Поміркуйте, яку думку стверджує автор у фіналі повісті "Шинель"?
Оберіть правильний варіант відповіді (хронологічна послідовність подій у творі):
а) поява примари-мерця на вулицях міста;
б) придбання Башмачкіним нової шинелі;
в) вечірка у товариша по службі;
г) походи Башмачкіна до начальства;
д) пограбування на вулиці.
Повість "Гобсек" належить до:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома