Контрольна робота з теми "Службові частини мови"

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 176 разів
12 запитань
Запитання 1

Виділене слово є сполучником, його реба писати разом у реченні

варіанти відповідей

І сказала мати: «Як/би ти, сину, йшов в отаку погоду?»     

Ворон висміює свиню за/те, що чорна.

Друзів люблю, за/те чванливих не терплю.               

Що/б улітку не вродило, те взимку не завадить.

Запитання 2

Прийменник в треба писати в реченні

варіанти відповідей

Десь (у,в) натхненні молодім Кирило будує дім.

Небо безхмарне, ніби виполоскане (у,в) синьці.       

Не спитавши броду, не лізь (у,в) воду.

Стоїть на видноколі мати – (у,в) неї вчись.

Запитання 3

Прийменник ужито в рядку

варіанти відповідей

Не спитавши броду, не лізь у воду.

Ще й треті півні не співали.                

Не було й гадки.

Ніби так швидше волосся виросте. 

Запитання 4

Прийменник у реченні відноситься до

варіанти відповідей

іменника й прикметника 

дієслова й числівника

прислівника й дієслова

іменника, числівника або займенника         

Запитання 5

Частку вжито в реченні

варіанти відповідей

Переливати з пустого в порожнє.          

Сон рябої кобили розказувати.

Через міст життя не перейдеш.

Останню сорочку зняти.

Запитання 6

Непохідний прийменник, ужитий з іменником в Ор.в., використаний у реченні

варіанти відповідей

За кущами стоять усі мисливці й радяться.

Хай дальній берег в сонці медом плавиться.

Од вікна до мене в хату червонясте світло впало.

Стоян підвівся зі стільця й стояв серед хати, дивлячись на темне вікно.

Запитання 7

Використано частки в рядку із усіма словосполуками

варіанти відповідей

їхній винахід, під стелею, через поле     

майже зупинив, таки домовились, хотів би

поринати раз у раз, так швидко, кудись пішов

крізь терни, як мрія, війна і мир            

Запитання 8

Виділене слово є сполучником, його слід писати разом у реченні

варіанти відповідей

Народна пісня – то/ж усієї землі окраса.

Я тебе люблю, друже, за/те, що не можна тебе не любити.

Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь – крига розтає. 

Хотіла б я піснею стати у сюю хвилину ясну, що/б вільно по світі літати.

Запитання 9

Прийменник ужито в рядку

варіанти відповідей

Немов рукою зняло.

Як тільки буде нагода.   

Задля успіху.

Нехай ідуть.

Запитання 10

Укажіть рядок, у якому названо вид сурядних сполучників

варіанти відповідей

часовий

розділовий

умовний 

порівняльний

Запитання 11

Слово з не пишеться разом у реченні

варіанти відповідей

Не/для слави, - для вас, мої браття, я свій скарб ховав.

Не/показуй людям сльози.            

Я не/такий уже безпорадний.          

Аліна, не/зважаючи на свій жвавий, веселий характер, читала серйозні книги. 

Запитання 12

Виділене слово є прийменником і його слід писати окремо в реченні

варіанти відповідей

На/дворі ніби ще стояло літо.

На сімнадцятому році Остап у/перше пішов на заробітки.

З/переляку хлопці ніби язика ковтнули.

На/зустріч мені суне величезне хмаровище.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест