Контрольна робота з теми "Теорема Піфагора. Розв'язування прямокутних трикутників"

Тест виконано: 5 разів
12 запитань
Запитання 1

Яке з наведених тверджень є правильним?

У прямокутному трикутнику:

варіанти відповідей

гіпотенуза дорівнює сумі квадратів катетів;

квадрат гіпотенузи дорівнює різниці квадратів катетів;

гіпотенуза дорівнює різниці квадратів катетів;

квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів.

гіпотенуза дорівнює квадрату суми катетів

Запитання 2

Знайдіть помилку

варіанти відповідей
Запитання 3

За даними малюнку знайдіть АВ

варіанти відповідей

х2

2

х√2

Запитання 4

За даними малютку знайдіть невідомий катет.

варіанти відповідей

m√2

4m

2√2m

2m

Запитання 5

Користуючись рисунком знайдіть тангенс ∠С

варіанти відповідей

5/13

5/12

12/13

13/12

12/5

13/5

Запитання 6

Користуючись рисунком знайдіть косинус∠В.

варіанти відповідей

13/12

13/5

12/13

12/5

5/13

5/12

Запитання 7

Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 12 см і 35 см

варіанти відповідей

2√35 см

1369 см

37 см

43 см

Запитання 8

Знайдіть невідомий катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотеза і другий катет відповідно дорівнюють 17см і 8 см

варіанти відповідей

25 см

225 см

125 см

15 см

Запитання 9

Катети прямокутного трикутника дорівнюють 6 см і 8 см. Знайдіть синус кута, протилежного меншому катету.

варіанти відповідей

3/5

6/8

3/4

5/3

4/5

Запитання 10

Точка знаходиться на відстані 7 см від прямої. З цієї точки до прямої проведено похилу, яка утворює з прямою кут 300. Знайти довжину похилої.

варіанти відповідей

3,5см

14см

7 см

3,5√3см

Запитання 11

Діагоналі ромба дорівнюють 24 см і 70 см. Знайдіть периметр ромба.

варіанти відповідей

111 см

94 см

148 см

188 см

140 см

Запитання 12

Знайдіть сторону АD прямокутника і кут, який утворює діагональ АС завдовшки 10 см зі стороною АD прямокутника, якщо сторона CD дорівнює 6 см.

варіанти відповідей

6 см,450

8см,450

8см,370

6 см,530

6см,370

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест