Контрольна робота з теми "Українська література 1920-1930-х рр. Поезія"

Додано: 11 листопада 2021
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 181 раз
14 запитань
Запитання 1

"Розстріляне відродження" - це...?

варіанти відповідей

Духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х і 30-х рр. XX ст. в Українській СРР, яке дало високохудожні твори у галузі літератури, філософії, живопису, музики, театру, кіно та яке було знищене пiд час великого терору.

Духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 30-х рр. XX ст. в Українській СРР, яке дало високохудожні твори у галузі літератури, філософії, живопису, музики, театру, кіно та яке було знищене пiд час великого терору.

Духовно-культурне та літературно-мистецьке покоління 20-х р. XX ст. в Українській СРР, яке дало високохудожні твори у галузі літератури, філософії, живопису, музики, театру, кіно та яке було знищене пiд час великого терору.

Запитання 2

М. Рильський належав до мистецького угруповання

варіанти відповідей

символістів

футуристів

імпресіоністів  

неокласиків

Запитання 3

У формі сонета написана поезія

варіанти відповідей

«У теплі дні збирання винограду» 

"Різдво"

«Бажання» 

«Вчись у природи творчого спокою...»

Запитання 4

Установіть відповідність між поданими рядками і видами тропів та риторичних фігур

1. Як срібний птах -

2. Квітами , перлами закосичена -

3. Зимовий вечір

4. Горять світи

А повторення

Б персоніфікація

В порівняння

Г епітет

Д метафора

варіанти відповідей

1в, 2б, 3г, 4а

1б,2в, 3г, 4д

1в,2д,4а, 3г

1в, 2б, 3г, 4д

Запитання 5

Визначте ідею поезії М. Рильського «У теплі дні збирання винограду»

варіанти відповідей

возвеличення почуття кохання, яке знаходить людину в усі часи – і в молодості, і в зрілості

мистецтво — вічна цінність 

возвеличення краси й гармонійності світу, висловлення бажання жити

треба насолоджуватися життям, поки є така можливість

Запитання 6

Який художній засіб використано в рядках:

Чужі: й земля, і небо тут, і люди,

І місяця золотосрібний ріг

варіанти відповідей

метафора

порівняння

епітет

персоніфікація

Запитання 7

Який троп використано в рядку:

...п’ю солодкий біль я...

варіанти відповідей

гіпербола

антитеза

оксюморон

метафора

Запитання 8

1.   Уперше назву «розстріляне відродження» використав 1959 року в Парижі 


варіанти відповідей

А.Юрій Лавріненко

Б.Микола Хвильовий

В.Максим Рильський

Г. Євген Сверстюк


Запитання 9

5.   Укажіть автора та назву поезії

... візники – люди

трамваї – люди

автомобілі

бігорух рухобіги

варіанти відповідей

А.Михайль Семенко «Бажання»

Б. Михайль Семенко «Місто»

В. М. Рильський «Солодкий світ!..»

Г.В. Свідзинський «Холодна тиша. Місяцю надламний»

Запитання 10

8.   Рядки

Солодкий світ! Простір блакитно-білий

І сонце — золотий небесний квіт.

Благословляє дух ширококрилий

Солодкий світ.

поєднані

варіанти відповідей

А.рефреном

Б.анафорою

В. епіфорою

Г.інверсією

Запитання 11

Які синтаксичні одиниці використав Є. Плужник у поезії «Ніч... а човен — як срібний птах!..»? 

варіанти відповідей

Окличні речення, речення з незакінченою думкою

Вигуки

Речення з незакінченою думкою

Запитання 12

Футуристи відмовлялися у своїх творах від

варіанти відповідей

культивування античних форм і образів

сміливого експериментування з художньою формою

захоплення індустріальними пейзажами

перенесення уваги з людини на механізми

Запитання 13

В українській літературі 1920-1930-х рр. активізувалися проблеми

варіанти відповідей

природи і людини, екології  

землі й волі, прав селянства

митця і влади, свободи творчості

сім'ї та шлюбу, кохання

Запитання 14

У МАРС реорганізувалося літературне угруповання

варіанти відповідей

«Гарт»

ВАПЛІТЕ

«Плуг» 

«Ланка»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест