Хто є співавтором Панаса Мирного у написанні твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
З якого твору "виріс" роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"?
Назвіть сюжетні лінії роману.
Кого назвав автор "польовою царівно"?
За якої умови Галя погодилася вийти заміж за Чіпку?
Що придумали панки, аби колишнього голодранця Чіпку в «одставку» спровадити?
Прототипом образу Чіпки став:
Для характеристики якого образу в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панас Мирний вживає епітети «висохла», «згорблена», "почорніла"?
Хто з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» часто вживає такі прислів’я: «Своя сорочка ближче до тіла. Дарованому коню в зуби не дивляться. Як багатство, то й щастя»?
Визначте розв’язку твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
Хто був отаманом в розбишак?
З якої причини москаль Сидір відмовився від одруження з Галею?
Події якого періоду в житті українського села змальовано в повісті «Кайдашева сім’я»?
Кого Кайдашиха «одразу почастувала полином», а потім без кінця лаяла та глузувала з неї?
Хто з героїв повісті «був чоловік гордий, упертий, не любив нікому кланятись»?
Хто з героїв повісті «був дотепним, життєрадісним парубком, а, ставши хазяїном, сварився з братом за кожну дрібницю»?
Чий це портрет: «висока на зріст, рівна станом, але не дуже тонка, з кремезними ногами, з чорними косами, вона була ніби намальована на білій стіні»?
Хто з героїв повісті «був дуже богомольний, ходив до церкви щонеділі не тільки на службу, а навіть на вечірню, говів два рази на рік, горнувся до духовенства, любив постити і молитись»?
Які персонажі логічно об’єднані в пари? (виберіть декілька правильних відповідей)
Оберіть правильну послідовність розгортання подій у творі
Прототипом сім'ї Кайдашів є родина
Через що була остання сварка і як закінчується повість?
Справжнє прізвище І.Нечуя-Левицького
Повість"Кайдашева сім'я"-це приклад
За жанровим різновидом повість
Реалізм 19 ст. (напрям) - це...
Соціально-побутова повість - це...
Соціально-психологічний роман - це...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома