Пантелеймон Куліш був відомим письменником, але не
Шрам одночасно був попом...(за романом "Чорна рада")
Установіть відповідність між героєм і його портретом.
1 ...Був високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, чи заговорить, то справді по-гетьманськи...
2 Хто б не споглянув на його високий зріст, на тонкий да хисткий стан, хто б не завважив молодецьку силу в руках і в ногах, усяк бисказав, що не зовсім іще лихо.
3 Чоловічок сей був у короткій старенькій свитині, у полотняних штанях, чоботи шкапові попротоптувані — і пучки видно. Хіба по шаблі можна було б догадуватися, що воно щось не просте: шабля аж горіла од золота, да й та на йому була мов чужа.
4 ...Другий по одежі і по сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах на виду — старий «козарлюга».
А Михайло Черевань БПетро Шрам В Іван Шрам Г Яким Сомко Д Іван Брюховецький
Установіть відповідність між героями та їхніми виовлюваннями.
1 Та на волі і лихо і напасть — ніщо не страшне. На волі я гори потоплю!
2 Приніс я тобі грошенят крихту, п'ять карбованців. Поживай здорові. ... Се не панські гроші —братерські: ними не зажуришся. Я собі зароблю.__
3 Було, мене й б'ють (бодай не згадувать!) — не здержу серця, заплачу; а роздумаюсь трохи — і сміюся.
4 І морено, й мучено нас — та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу
зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та чи в їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...
А. Устин Б. Назар В. Прокіп Г. бабуся Д. Інститутка
Як ставився чоловік ( Морко Вовчок "Інститутка") до жорстокості та постійних вибриків дружини?
Яка літературна пам'ятка стали джерелом написання "Чорної ради"?
Старець-кобзар був "у латаній свитині і без чобіт, а грошей носив повні кишені. Що ж він робив з тими грішми?"
Кульмінацією повісті "Інститутка" є
Як Т.Г.Шевченко у поемі"Сон" називає царицю...
Твір Т. Шевченка, про героїню якого згадує він у «Сні», зазначаючи: «То покритка, попідтинню / з байстрям шкандибає, / батько й мати одцурались, / й чужі не приймають».
Птах, який супроводжував політ героя у сні.
Т.Шевченко "Сон"
Для чого ліричний герой поеми "Сон"здійснював мандри по небу? Щоб:
Укажіть основну ідею твору Т. Шевченка "Кавказ"
Укажіть, що символізує у творі Т. Шевченка "Кавказ" образ Прометея:
На скільки частин поділене послання "І мертвим, і живим, і ненародженним”?
Тарас Григорович у творі, звертаючись до співвітчизників, закликає їх ("І мертвим, і живим..."):
"Катерину" Т. Шевченко присвятив...
З приводу чого зажурилися батьки Катерини?
За що героїня дорікала рибалці? (П. Гулак - Артемовський "Рибалка").
Бо він:
Між ким відбувся поєдинок на подвір’ї Тараса Бульби?
Установіть правильну послідовність подій у повісті «Тарас Бульба».
Сюжетний елемент
1. Зав'язка
2. Розвиток дії
3. Кульмінація
4. Розв'язка
Подія
А. повернення у батьківський дім синів Тараса Бульби Остапа й Андрія
Б. загибель Тараса Бульби
В. Зрада Андрія, вбивство Тарасом Бульбою сина за зраду; полон та страта поляками Остапа
Г. приїзд Тараса з синами на Січ.Битва козаків з поляками, осада фортеці Дубно
Твір «Тарасова ніч» має таку назву, бо :
Який посібник Т.Г.Шевченка для навчання в недільних школах України було видано його власним коштом
Хто приймав активну участь у викупі Т.Шевченка з кріпацтва?
Що найбільше любив малювати Т.Г.Шевченко?
Який твір Кобзаря починається словами "Реве та стогне Дніпр широкий"?
З якого твору Т.Г.Шевченка ці рядки :
«За що ж вони розлучили
Мене із тобою?»
Зареготавсь, розігнався —
Та в дуб головою!
Укажіть, де відбувалися події, зображені у повісті "Тарас Бульба".
Кого характеризує цитата:
«А ще він був меткіший од свого брата; частіше верховодив у найнебезпечніших витівках і не раз завдяки своєму спритному розумові відкручувався від кари»;
Всесвітньо відомий романс на слова українського поета,представника українського романтизму це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома