Контрольна робота за 2 семестр

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 283 рази
16 запитань
Запитання 1

Визначте рядок, у якому містяться лише словосполучення

варіанти відповідей

Швидкий змалку, всяку всячину, Олесь любить,

Швидко читає, любить вишивати, малюнок на снігу

Повітря пахне, , таке смачненьке, візерунки на снігу

Чарівні квіти, іще темно, з-під грунту

Запитання 2

Словосполучення - це

варіанти відповідей

Поєднання двох незалежних слів

Однорідні присудки

Граматична основа речення

Граматичне й змістове поєднання двох і більше слів

Запитання 3

Укажіть рядок, що містить просте речення

варіанти відповідей

Прокинувся вранці.

Повітря пахне торф‘яним духом і весняним випаром сирих вільхових дров.

Співають пташки, зеленіють бруньки.

- А чого ото ти, парубче, не йдеш до школи? - поцікавився дід Дем‘ян.

Запитання 4

Серед поданих речень укажіть непоширене

варіанти відповідей

Йому подобається робити перші протопти в заметах.

Робити протопти

Сонячний ранок

Земля радіє

Запитання 5

Ускладню вальними елементами є

варіанти відповідей

Підмет і присудок

Однорідні члени речення

Вставні слова

Словосполучення

Звертання

Запитання 6

Звертанням ускладнено речення

варіанти відповідей

Чудову картину ти намалював!

Краї, поля, гаї цвітуть барвисто.

Мої гаї, красо неописанна! Буяй, цвіти, радій весні!

Запитання 7

Добридень тобі Україно моя!


Подане речення ускдаднене

(розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Вставним словом

Однорідними членами речення

Звертанням

Другорядними членами речення

Запитання 8

Оберіть варіант, у якому правильно розставлені розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

»А чого, ти парубче, не йдеш до школи?»- запитав дід Дем‘ян.

«А чого ти парубче не йдеш до школи?»- запитав дід Дем‘ян.

«А чого ти, парубче, не йдеш до школи?» - запитав дід Дем‘ян.

«А чого ти, парубче, не йдеш до школи, запитав дід Дем‘ян?»

Запитання 9

Йому подобається робити перші протопти в заметах, знімати снігові очіпки з кілків у тинах - вони стають тоді голі (за «Дивак» Г.Тютюнник)


Оберіть правильне твердження

варіанти відповідей

Це просте неускладнене речення

Речення просте, ускладнене однорідними членами речення та УС

Складне сполучникові речення

Складне речення з безсполучниковим зв‘язком

Запитання 10

Іще любить Олесь (малювати)на снігу всяку всячину.


У поданому реченні взяте у дужки слово виступає

варіанти відповідей

Присудком

Додатком

Означенням

Обставиною

Запитання 11

Іще любить Олесь малювати на снігу (всяку) всячину.


У поданому реченні взяте в дужки слово виступає

варіанти відповідей

Додатком

Означенням

Обставинами

Запитання 12

Іще любить Олесь малювали на снігу всяку (всячину) .


Взяте у дужки слово в реченні виступає

варіанти відповідей

Підметом

Означенням

Додатком

Присудком

Запитання 13

Іще любить, (напевно), Олесь малювати на снігу всяку всячину.


Слово, узяте в дужки, виконує синтаксичну роль

варіанти відповідей

Додаток

Означення

Обставини

Не є членом речення

Запитання 14

Змалку хлопчик був дивакуватим: його вчинки не розуміли ні дорослі, ні однолітки.


Укажіть рядок, що містить характеристику поданого речення

варіанти відповідей

Неокличне, розповідне, просте, односкладне, поширене, неускладнене.

Неокличне, розповідне, складне, сполучникове, утворене з двох простих речень

Неокличне, розповідне, просте, ускладнене однорідними членами

Неокличне, розповідне, складне, безсполучникове, утворене з двох простих речень.

Запитання 15

Оберіть варіант, у якому правильно розставлені розділові знаки у реченні

варіанти відповідей

Всевишній обдарував хлопця багатьма талантами любити ближніх, поважати старших і шанувати традиції.

Всевишній обдарував : хлопця багатьма талантами любити ближніх, поважати старших , і шанувати традиції.

Всевишній обдарував хлопця багатьма талантами: любити ближніх, поважати старших і шанувати традиціі.

Запитання 16

Які розділові знаки ставлять при узагальнювальних словах ?

варіанти відповідей

Крапку з комою

Двокрапку

Коми

Тире

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест