Контрольна робота за І семестр (сімейне навчання)

Додано: 17 грудня
Предмет: Українська мова, 10 клас
24 запитання
Запитання 1

НЕМАЄ лексичної помилки в словосполученні

варіанти відповідей

відношення до батьків

коврове покриття

небезпечний поворот

заставити прочитати

Запитання 2

Правильними є обидва словосполучення в рядку

варіанти відповідей

підводити підсумки, довести теорему

влучне слово, на протязі року

брати участь, переказати кошти

миючий засіб, наступне питання

Запитання 3

Синонімічний ряд утворюють слова

варіанти відповідей

хороший, чудовий, добрий, поганий

заплаканий, смутний, замріяний, опечалений

автострада, траса, шасі, магістраль

мужній, безстрашний, відчайдушний, сміливий

Запитання 4

З поданих у дужках синонімів обидва варіанти можливі в реченні

варіанти відповідей

Почали півні співати - (розбудили, розштовхали), я встала.

Ми всі втрьох (мудрували, міркували) над цим питанням

Він палко картає ворогів - явних і (секретних, потаємних).

вичайний, пересічний) річковий причал притулився в очеретах.

Запитання 5

Антоніми виділено в реченні

варіанти відповідей

Ми ніби і мудріші, і багатші, але щасливих менше на землі.

І знову день печально і пророчо згорає у призахіднім вогні.

На тлінну стеблиночку пам'яті нанизано вічність і мить.

Тримати слово і удар тримати - що ще не вмієм ми у цім житті?

Запитання 6

Неправильно сполучено слова в рядку

варіанти відповідей

рентабельний бізнес

фешенебельний готель

вступна преамбула

суворий вердикт

Запитання 7

НЕМАЄ лексичної помилки в словосполученнях

варіанти відповідей

бувші студенти

білети на потяг

слідуюча зупинка

на ваш розсуд

Запитання 8

Фразеологізмами є всі вислови, ОКРІМ

варіанти відповідей

Викинути з хати

Викинути за борт

Викинути з голови

Викинути на вітер

Запитання 9

Усі фразеологізми мають однакове значення в рядку

варіанти відповідей

відкрити душу; відкрити дорогу; відкрити очі

входити в норму; входити в колію; входити в русло

давати відсіч; давати перцю; давати по руках

жити, як вареник у маслі; жити, як горох при дорозі; жити, як у Бога за пазухою

Запитання 10

Установіть відповідність між фразеологічними антонімамизуби з'їстизривати личинузнятися з місцяз одного тіста книшА надягати машкаруБ кинути якірВ молоко на губах не обсохлоГ не з нашої парафіїД макітра не в порядку


варіанти відповідей

1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Д

1-В, 2-Д, 3-Б 4-А

1-В, 2-А, 3-Б, 4-Г

Запитання 11

Слово дружній (у різних формах) можна поєднати з усіма поданими словами, ОКРІМ

варіанти відповідей

погляд

атмосфера

праця

візит

Запитання 12

Оратору мають бути властиві усі риси, окрім:

варіанти відповідей

обізнаність і об’єктивність

упевненість у собі

щирість та чарівність

стислість і небагатослівність

Запитання 13

Правильно позначено наголос у слові

варіанти відповідей


тигрóвий

нóвий

бурштинóвий

чергóвий

Запитання 14

Прийменник у потрібно писати на місці всіх пропусків у такому рядку:

варіанти відповідей

бував ... Києві, дівчина ... вінку, зайшла ... світлицю 

радість ... домі, піти ... найми, розквітнули ... саду

пташка ... гнізді, прийшли ... школу, озеро ... лісі


жила ... Одесі, запитав ... вчителя, квіти ... волоссі

Запитання 15

Правильну вимову відображає фонетичний запис слова

варіанти відповідей

посмішці [пóс´м᾽іш᾽ц´і]  

 діжці [д´íз´ц´і]  

книжці [кнúжц´і]   

табличці [таблúц´і]

Запитання 16

Чергування приголосних звуків можливе в обох словах рядка

варіанти відповідей

тривога, будити 

пастух, черешня 

флешка, читати  


апельсин, низький

Запитання 17

Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків різна:

варіанти відповідей

ясність, щирість, щабель, Гуцульщина

генерал, книжка, рясний, пюре

щастя, дзвякнути, пір’їна, солом’яний  

платня, мавпеня, порося, черепаха

Запитання 18

Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка

варіанти відповідей

вокзал, баклажан, крига

книжці, журба, сережка

зірка, просьба, подружці

будинок, бджола, Дніпро

Запитання 19

Орфоепічна норма

варіанти відповідей

вивчає систему графічних знаків 

визначає можливості використання слова відповідно до його значення  

регулює наголошування слів, а також вимову голосних і приголосних звуків 

визначає правильне написання слів

Запитання 20

Що НЕ належить до основних ознак тексту?

варіанти відповідей

інформативність

зв’язність

комунікативність

іронічність

Запитання 21

Яку промову можна вважати вдалою?

варіанти відповідей

коли слухачам було весело;

якщо вдалося переконати аудиторію;

якщо оратор вразив усіх своїм зовнішнім виглядом

коли в промові було багато художніх засобів, риторичних фігур

Запитання 22

Укажіть ряд, де всі словосполучення побудовані правильно:

варіанти відповідей

офіційна зустріч, не підходити репертуару, проникливий біль;

офіційна зустріч, не відповідати репертуару, пронизлива біль;

згідно з розпорядженням, відповідно до постанови, опанувати мову.

згідно розпорядження, відповідно постанові, опанувати мовою;

Запитання 23

Позначте рядок, у якому в усіх словах приголосні звуки тільки глухі

варіанти відповідей

Зшити, кігті, зчистити   

Пайок, пощастити, сестричка

щастя, часопис, капуста

 Сахається, казка, цяточка

Запитання 24

На другий склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ

варіанти відповідей

піцерія

читання

завезти

шовковий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест