В українській літературі 1920-1930-х років активізувалися проблеми.
Виступав проти «масовізму», «червоного просвітянства», закликав орієнтуватися на
«психологічну Європу».
Провідним у рядках "Ніч у сніговій завії крутиться довкола стріх..." є художній засіб
До якого літературного угруповування входив Б.-І. Антонович?
«Я»(Романтика) належить до течії модернізму
Установіть відповідність між героями вивчених творів і твердженням про них
1 Я 2 Тайях 3 Степан Радченко 4 То-Ма-Кі
А Засуджує людей до розстрілу
Б Танцює на сцені
В Починає писати повість про людей
Г Пише спогади про роботу на кінофабриці
Д Упав з коня і довго хворів
Установіть відповідності «Цитата - персонаж»
А Сев Б ТО-МА-КІ В Майк Г Професор Д Богдан
1 «Скільки – то води втекло з того дня, коли я, молодий, зелений юнак, осунувся в життя!Зараз мені – за сімдесят, мене термосить іноді ломота, руки дрижать, і на очі набігає сльоза».
2 «Я не виношу самотності.Навіть у своїй кабіні я проробив віконце, щоб розмовляти з пасажирами. Руки мої на ричагах, а язик бовтається біля пасажирки».
3 «я за неділю багато придумаю кадрів для картини.Нікуди я не поспішаю, ніхто мене не викликає на фабрику телефоном, я працюю, як каторжний».
4 «Сьогодні чистив скла в ліхтарях, назавтра мене призначили до бункера перегортати вугілля, ще через день – я слідкував за плитою в куховара, мив посуд…».
Ініціатор знаменитої літературної дискусії 20-х. Років ХХ століття, «основоположник нової прози» – це
«Драматичне роздвоєння реальності та ідеалів, внутрішній конфлікт революціонера, який потрапляє у витворену революційними ідеями пастку» розкриває твір
Словами: «З далекого туману, з тихих озер загірної комуни шелестить шелест: то йде Марія» починається твір
Справжнє прізвище Миколи Хвильового?
Про який твір Юрій Шерех сказав: «Український театр дістав свою найкращу, може, свою єдину комедію…»?
Який художній засіб виділено в наведеному рядку?
Про давнє минуле кричить мовчазливо (П.Тичина)
«Майстер корабля» є першим українським
Проблеми розвитку української культури й кіно зокрема в 20-х роках ХХ ст. порушено у творі, де діють
Який сюжет лежить в основі твору «У теплі дні збирання винограду…»?
У поезії " У теплі дні збирання винограду" є всі образи-символи, ОКРІМ
"Неокласики" - це .....
Українську літературу 20-х років 20 -го сторіччя називають
Три м: місто, машина, маса - спрямування
Прагнення перевернути світ догори ногами- провідний мотив поезії
" Феноменом доби" Василь Стус назвав
В уривку
І раптом - небо ...шепіт гаю...
О ні, то очі Ваші. - Я ридаю...
використано
Образ місячного весняного пейзажу наявний у поезії
Одним з найбільших здобутків у мистецтві двадцятого століття вважають появу збірки
Поезія " Пам' яті тридцяти" належить до лірики
Поезія М. Рильського «Солодкий світ» сповнена:
У поезії П. Тичини «Ви знаєте, як липа шелестить…» поєднуються мотиви:
У творі П. Тичини «Пам'яті тридцяти» згадується біблійний персонаж:
Який художній засіб П. Тичина використав у рядках
Твій погляд, ніби пролісок несмілий,
Немов трава, що зеленить граніт,
Неначе спогад нерозумно-милий…
Головний мотив поезії «О панно, Інно…»
Представником авангардного мистецтва в українській літературі був:
Павло Тичина - автор віршів...
Установіть відповідність між поданими рядками і видами тропів та риторичних фігур
1. Як срібний птах -
2. Квітами , перлами закосичена -
3. Зимовий вечір
4. Горять світи
А повторення
Б персоніфікація
В порівняння
Г епітет
Д метафора
Увідповідніть назву твору та цитату з нього
1) «О панно Інно"
А «Любові усміх квітне раз - ще й тлінно.
Сніги, сніги, сніги..."
2) «Пам’яті тридцяти "
Б «Кохана спить, кохана спить, / піди,
збуди цілуй їй очі, / Кохана спить..».
3) «Ви знаєте, як липа шелестить?"»
В «На кого завзявся Каїн? / Боже,
покарай! Понад все вони любили свій
коханий край»
4) "У теплі дні збирання винограду"
Г "Вона верталась із ясного саду. Ясна,
як сад, і радісна, як сміх"
Установіть відповідність.
Назва твору Автор твору
1 «Ніч...а човен-як срібний птах!..» А Євген Плужник
2 «Бажання» Б Іван Франко
3 «У теплі дні збирання винограду» В Максим Рильський
4 «О панно Інно!» Г Павло Тичина
Д Михайль Семенко
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома