.Події, описані в оповіданні Р.Бредбері «Усмішка», відбуваються:
Люди (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка») зібралися вранці на майдані, щоб…
Назвіть батьківщину Р.Д.Бредбері:
Автором картини, яка була виставлена на площі міста (оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка»), був ...
Лерой Кліві, головний герой оповідання Р.Шеклі «Запах думки», був космічним…
Як звали головного героя оповідання Р. Д. Бредбері «Усмішка»?
Міо, герой твору А.Ліндгрен «Міо, мій Міо», жив зі своїми прийомними батьками в…
Като (за твором А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»), вирішив покарати Міо і Юм-Юма, заморивши їх:
Том (з твору Р. Бредбері "Усмішка") на картині побачив:
Кліві, герой оповідання Р. Шеклі «Запах думки», сів на планеті З-М-22, тому що...
Лерою Кліві, герою оповідання Р.Шеклі «Запах думки», вдалося перемогти звірів:
Де жив батько головного героя повісті А.Ліндгрен «Міо, мій Міо»?
Вкажіть подію з повісті Ліндгрен «Міо, мій Міо»:
За допомогою чого Міо зміг побороти лицаря Като (за твором А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»)?
Що стало причиною першої подорожі Лукаса та Джима (за романом М. Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас)?
На чому відправились у подорож Джим і Лукас?
Друзі за романом М. Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас" потрапили до будинку, де всі меблі були:
Зазначте рядок, у якому правильно вказані герої твору А.Ліндгрен "Міо, мій Міо":
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
1. повість-казка
2. фентезі
3. соціальна фантастика
4. конфлікт
А. зіткнення в художньому творі протилежних поглядів, що призводять до загострення суперечностей, активних дій, боротьби;
Б. різновид фантастики, у якому висловлено роздуми або припущення щодо теперішньої та подальшої долі суспільства, людської цивілізації, Всесвіту;
В. художній твір, у якому поєднуються ознаки повісті і казки;
Г. різновид фантастичної літератури, дія якого відбувається у вигаданому світі, де чудеса і магія є реальністю.
Назвіть приклади фантастичного в повісті-казці А. Ліндгрен "Міо, мій Міо" (декілька правильних варіантів відповідей).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома