Контрольна робота за темою "Біорізноманіття"

Додано: 7 жовтня
Предмет: Біологія, 10 клас
22 запитання
Запитання 1

Критерій виду, що визначає кількість і структуру хромосом виду, його каріотип:

варіанти відповідей

морфологічний

генетичний

репродуктивний

біохімічний

географічний

екологічний

Запитання 2

Прості віруси мають:

варіанти відповідей

білкову оболонку

ліпопротеїдну оболонку

ДНК

ферменти

Запитання 3

Бактеріофаги паразитують у клітинах:

варіанти відповідей

рослин

тварин

бактерій

людини

Запитання 4

Є єдиними продуцентами метану у природі:

варіанти відповідей

археї

бактерії

коринебактерії

стрептококи

Запитання 5

Назвіть органелу клітини прокаріот:

варіанти відповідей

лізосома

мітохондрія

рибосома

ендоплазматична сітка

Запитання 6

Захворювання, що спричиняються пріонами:

варіанти відповідей

синдром набутого імунодефіциту

серпоподібна - клітинна анемія

губчаста енцефалотапія

веретеноподібність бульб картоплі

Запитання 7

Яка бактерія здатна синтезувати в організмі людини вітамін К та незамінні амінокислоти:

варіанти відповідей

стрептокок

кишкова паличка

сальмонела

туберкульозна паличка

Запитання 8

Яка з наведених біологічних властивостей живи систем характерна для вірусів:

варіанти відповідей

здатність до мутацій;

подразливість

здатність самостійно синтезувати білки

ріст і розвиток

Запитання 9

Критерій виду, що визначає схожість зовнішньої та внутрішньої будови організмів одного виду :

варіанти відповідей

біохімічний

репродуктивний

географічний

морфологічний

Запитання 10

Способи розмноження прокаріотів:

варіанти відповідей

брунькування

вегетативно

нестатево

статево

Запитання 11

На уроці біології для обговорення особливостей вірусів клас поділили на дві групи. Перша група висловила судження про те, що віруси є внутрішньоклітинними паразитами. Друга група зазначила, що клітини вірусів побудовані простіше за клітини бактерій. Яка група висловила правильне судження: 

варіанти відповідей

лише перша

лише друга

жодна з груп

обидві

Запитання 12

Чим ціанобактерії відрізняються від інших бактерій: 

варіанти відповідей

наявністю ядра 

здатністю до фотосинтезу

наявністю хлорофілу 

наявністю мітохондрій

Запитання 13

Плазміда – це: 

варіанти відповідей

хромосома бактерії

невеличкий фрагмент ДНК у цитоплазмі 

зовнішня мембрана бактеріальної клітини

спора бактерії 

Запитання 14

Mecobacterium tuberculosis – вид, що спричиняє переважну більшість випадків туберкульозу. Ці організми були вперше описані Робертом Кохом, який згодом отримав за це відкриття Нобелівську премію з фізіології та медицини 1905 р. До якої групи організмів належить цей вид та яка форма клітин цих організмів?

варіанти відповідей

Віруси

Бактерії

Археї

кулясті, або коки

звивисті

паличкоподібні, або бацили 

Запитання 15

До неклітинних форм життя відносяться:

варіанти відповідей

археї

бактерії

найпростіші

пріони

віроїди

Запитання 16

До цілей сталого розвитку належать:

варіанти відповідей

Забезпечення здорового способу життя і сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці.

Ліквідація голоду, забезпечення продовольчої безпеки.

Вживання негайних заходів для боротьби зі змінами клімату та його наслідками.

Заміна транспортних засобі на альтернативні джерела руху.

Запитання 17

Обрати на якому малюнку зображено кладограму....

варіанти відповідей
Запитання 18

Прокаріоти:

варіанти відповідей

доядерні

без`ядерні

ядерні

Запитання 19


Позаклітинна, спочиваюча форма вірусів, яка виконує функцію перенесення геному вірусів

варіанти відповідей

віріони

віруси

протисти

бактерії

Запитання 20

Виберіть методи дослідження біорізноманіття

варіанти відповідей

біоіндикація

екологічне прогнозування

біологічні експерименти

Запитання 21

Вірус грипу належить до

варіанти відповідей

ДНК

РНК

прості

складні

Запитання 22

Критерій виду, що визначає кількість і структуру хромосом виду, його каріотип:

варіанти відповідей

морфологічний

генетичний

репродуктивний

антропогенний

географічний

екологічний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест