Контрольна робота №1 з теми "Чотирикутники, його елементи. Паралелограм і його види"

Додано: 10 жовтня 2022
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 730 разів
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть НЕПРАВИЛЬНЕ твердження.

варіанти відповідей

Сума кутів опуклого чотирикутника дорівнює 360°.

Опуклий чотирикутник має чотири сторони.

Опуклий чотирикутник має дві діагоналі.

В опуклому чотирикутнику чотири вершини.

Опуклий чотирикутник має чотири кути.

Існує опуклий чотирикутник, у якому усі кути гострі.

Усі твердження правильні.

Запитання 2

На рисунку зображено паралелограм ABCD.

Вкажіть усі НЕПРАВИЛЬНІ твердження.

варіанти відповідей

AB = CD

AO = OC

AC = BD

OB = OD

∠D = ∠B

∠A = ∠C

∠C = ∠B

Усі твердження правильні.

Запитання 3

Знайдіть усі кути паралелограма, якщо один з них становить 25°/ₒ від іншого.

варіанти відповідей

30°, 60°, 30°, 60°.

25°, 100°, 25°, 100°.

36°, 144°, 36°, 144°.

30°, 150°, 30°, 150°.

Запитання 4

Укажіть умови, виконання яких НЕДОСТАТНЬО для того,

щоб чотирикутник ABCD був паралелограмом.

варіанти відповідей

BC ∥ AD, BC=AD.

AB = CD, BC = AD.

AB = CD, BC ∥ AD.

∠A = ∠C, ∠B = ∠D.

Запитання 5

Який рисунок дозволяє стверджувати, що чотирикутник ABCD - паралелограм?

варіанти відповідей
Запитання 6

Знайдіть сторони паралелограма, периметр якого дорівнює 104 см, а одна зі сторін на 8 см менша за іншу.

варіанти відповідей

12 см, 20 см, 12 см, 20 см.

22 см, 30 см, 22 см, 30 см.

46 см, 54 см, 46 см, 54 см.

42 см, 34 см, 42 см, 34 см.

Запитання 7

Чотирикутник CKDM - паралелограм, NC =DP. Знайдіть периметр чотирикутника NKPM, якщо NK = 16 см, KP = 19 см.

варіанти відповідей

35 см

45 см

90 см

70 см

Визначити неможливо.

Запитання 8

Кути чотирикутника відносяться, як 3:4:5:6.

варіанти відповідей

90°, 120°, 150°, 180°.

60°, 80°, 100°, 120°.

30°, 40°, 50°, 60°.

Визначити неможливо.

Запитання 9

У прямокутнику ABCD на рисунку ∠1 = 120°. Знайдіть ∠2.

варіанти відповідей

30°

60°

80°

Визначити неможливо.

Запитання 10

Сторона ромба дорівнює його висоті. Знайдіть кути ромба.

варіанти відповідей

30°, 150°, 30°, 150°.

60°, 120°, 60°, 120°.

90°, 90°, 90°, 90°.

Такого ромба не існує.

Запитання 11

Сторона ромба дорівнює його діагоналі. Знайдіть кути ромба.

варіанти відповідей

30°, 150°, 30°, 150°.

60°, 120°, 60°, 120°.

90°, 90°, 90°, 90°.

45°, 135°, 45°, 135°.

Такого ромба не існує.

Запитання 12

Один з кутів ромба дорівнює 120°, а його діагональ - 24 см.

Знайдіть периметр ромба.

варіанти відповідей

48 см

84 см

64 см

96 см

Запитання 13

При перетині діагоналей чотирикутника утворилося чотири рівних відрізки.

Визначте вид чотирикутника.

варіанти відповідей

Довільний чотирикутник.

Паралелограм.

Прямокутник.

Ромб.

Квадрат.

Запитання 14

Сторона ромба утворює з його діагоналями кути, грдусні міри яких відносяться, як 4:5.

Знайдіть більший кут ромба.

варіанти відповідей

50°

80°

100°

40°

Запитання 15

Сторона ромба утворює з його діагоналями кути, один з яких на 10° більшиий за інший.

Знайдіть менший кут ромба.

варіанти відповідей

95°

80°

100°

85°

Запитання 16

Укажіть усі ПРАВИЛЬНІ твердження.

варіанти відповідей

Діагональ квадрата дорівнює його стороні.

Будь-який ромб є квадратом.

Будь-який квадрат є ромбом.

Будь-який прямокутник є квадратом.

Будь-який квадрат є прямокутником.

Діагоналі паралелограма рівні.

Діагоналі ромба ділять його кути навпіл.

Діагоналі квадрата рівні.

Запитання 17

Кут між висотами ромба, проведеними з вершини його тупого кута дорівнює 50°. Знайдіть більший кут ромба.

варіанти відповідей

100°

80°

50°

130°

Запитання 18

Відрізки, які сполучають протилежні кути чотирикутника, називаються...

варіанти відповідей

хордами.

бісектрисами.

діагоналями.

діаметрами.

Запитання 19

Одна зі сторін паралелограма дорівнює 5 см, а периметр - 16 см.


Знайдіть довжину сусідньої сторони.

варіанти відповідей

5 см

3 см

6 см

10 см

Запитання 20

Периметр ромба дорівнює 1дм.

Знайдіть довжину його сторони.

варіанти відповідей

1 см

25 мм

2,5 дм

Визначити неможливо

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест