Позначте, між якими державами були поділені українські землі напередодні Першої світової війни:
У ході Першої світової війни лідер УСДРП С. Петлюра закликав українців:
Позначте дату утворення організації, засновником якої стала група наддніпрянських діячів (А. Жук, Д. Донцов, В. Дорошенко та ін.)
Позначте назву держави, у плани якої напередодні Першої світової війни входило загарбання і приєднання до своєї території Поділля і Волині?
У ході Першої світової війни Товариство українських поступовців (ТУП) закликало українців:
Укажіть, як називалося перше українське збройне формування, створене на західноукраїнських землях на початку війни:
На початку Першої світової війни К. Левицького було обрано головою:
«Галицько-Буковинське генерал-губернаторство» — це адміністративно-територіальна одиниця, створена
Перебіг яких подій Першої світової війни відображено на карті?
Що стало наслідком подій, перебіг яких відображено на карті?
Укажіть, які наслідки мала Перша світова війна:
1) зміцнення могутності Російської імперії
2) поширення впливу Австро – Угорщини на території Наддніпрянської України
3) загострення економічної кризи в Російській та Австро – Угорській імперіях
4) створення на українських територіях самостійної держави
5) надання українцям права національно – культурної автономії
6) розорення західноукраїнських земель
7) створення українських збройних формувань, набуття ними воєнного досвіду
Позначте твердження, за допомогою яких можна розкрити суть трагедії українського народу під час Першої світової війни:
1 перетворення українського народу на союзника Австро-Угорщини;
2 перетворення українських земель на об’єкт експансії;
3 перетворення українців на учасників братовбивчого протистояння;
4 перетворення українського народу на союзника Російської імперії;
5 перетворення українських земель на арену воєнних дій;
6 існування багатьох політичних організацій і угрупувань з різним ставленням до війни.
7 відступ російських військ з Галичини та Буковини.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома