"Тигролови" - це твір
Головна ідея роману "Тигролови":...
Про кого йдеться у цих рядках І.Багряного "…йому самому стало себе шкода, шкода того безжурного, молодого веселого обличчя, що колись зводило дівчат з розуму… З води дивилось суворе, металеве обличчя. Ще молоде, але… І ті прямовисні зморшки межи бровами, і крилаті брови, заломлені уперто… Великі очі горіли немов у божевільного"?
Грицько Сірко і Григорій Многогрішний змушені були покинути тайгу й поїхати до великого міста, щоб вирішити мисливські справи. До якого ж міста?
Іван Багряний - це ...
Події у творі "Тигролови" розгортаються у такій послідовності
Повість О. Турянського «Поза межами болю» розповідає про події:
Як визначив жанр свого твору О. Турянський?
До «Празької школи» НЕ належав
Що засуджує Осип Турянський у своєму творі?
Як називав сам себе Є. Маланюк?
Перша збірка Є.Маланюка назву?
До кого Євген Маланюк написав в листі такі слова : « На Україні голод…На Херсонщині доїдають яшний хліб… На східних окраїнах степу вже їдять лободу…»
Кому присвячені рядки Ще молитесь , далекий брате, Серед звенигородських піль Ще не стомились карбувати В коштовних ямбах вічний біль.
Кому присвячена поема «Поза межами болю» Йосипа Турянського
Центральним образом поезій Є. Маланюка є...
Увідповідніть твір Є.Маланюка «О слово рідне! Орле скутий!..»із художніми образами, що є в ньому.
"Сміливі завжди мають щастя" - такою є ідея твору
«В пралісах Сіхоте-Аліня» відбуваються події твору
«Це була наша друга Україна, синку... І назви наші люди подавали тут свої, сумуючи за рідним краєм: Київ, Чернігівка, Полтавка, Україна, Катеринославка, Перяславка тощо», — розповідає героїня твору
Життєвим кредо Многогрішного («Тигролови» Івана Багряного) були слова
«Дивна вона… навіть не розуміла, яка вона чарівна… І це дівчина – звіроловка, переможниця страхіть усяких!.. Як та дика коза, що боїться, щоб її не впіймали, і не дається навіть підступити…» – сказано про
"Тигролови" - це твір
Хто врятував головного героя повісті Осипа Турянського "Поза межами болю"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома