Омелько Кайдаш працював у селі
Мелашка родом була із села
Мелашка працює в Києві
Марусі Кайдашисі вибила око
У творі "Кайдашева сім'я" слова" Груша всохла.І дві сім'ї помирилися"є
Омелько Кайдаш так закінчив своє життя
Слова "По спині її.Виколи дрючком їй друге око" промовляє
У повісті використано усі топонімічні назви ,ОКРІМ
Слова"чоловік гордий і жорстокий,з нього буде добрий посіпака" характеризують героя
Громада у волость обирає за десяцького
"Серце з перцем" у героїні повісті
Як у селі називали Кайдашиху?
Через що була остання сварка і як закінчується повість?
Чиї слова: "...Коли я буду вибирать собі дівчину, то візьму гарну, як квіточка, червону, як калина в лузі, а тиху, як тихе літо"
Прототипом сім'ї Кайдашів є родина
Хто з героїв повісті «...ніколи не сміявся гаразд, як сміються люди. Його насуплене, жовтувате лице не розвиднювалось навіть тоді, як губи осміхались»?
Оберіть правильну послідовність розгортання подій у творі
9. Які персонажі логічно об’єднані в пари? (виберіть декілька правильних відповідей)
Хто є співавтором Панаса Мирного у написанні твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
З якого твору "виріс" роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"?
Назвіть сюжетні лінії роману.
Хто така Мотря?
Кого назвав автор "польовою царівно"?
Як звали батьків Галі?
За якої умови Галя погодилася вийти заміж за Чіпку?
Коли стали обирати земство, першим, кого піщани назвали, був...
Що придумали панки, аби колишнього голодранця Чіпку в «одставку» спровадити?
Що стало з Галею після арешта Чіпки?
Прототипом образу Чіпки став:
Оберіть правильне заповнення пропусків у вислові: "... твору - зображення життя та боротьби .....проти соціального гноблення,.... , напередодні і під час ....; зображення життя і еволюції ....
"Лихим товариством" у романі "Хіба ревуть воли як ясла повні" автор називає:
Укажіть сцени з твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Чому Явдоха поселилася в Чіпчиній хаті?
Для характеристики якого образу в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панас Мирний вживає епітети «висохла», «згорблена», »почорніла»?
Хто з персонажів твору Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» часто вживає такі прислів’я: «Своя сорочка ближче до тіла. Дарованому коню в зуби не дивляться. Як багатство, то й щастя»?
Через що хвилювалась мати Чіпки, коли почула, з ким він одружується?
З якої причини москаль Сидір відмовився від одруження з Галею?
Перед тим, як вирушити на "справу" разом із товариством, Чіпка порівнює крадіжку із
"Мартин Боруля" має такі композиційні особливості:
Поема "Мойсей" належить до
Карпо Адамович Тобілевич був прототипом головного героя твору
Епізод читання Мартином Борулею документа, який підтверджує, що він "уродзонний шляхтич" є:
Послідовність розгортання подій твору «Мартин Боруля» дотримано в рядку:
Кому належать слова: «Чи виграв, чи програв, а грошики дай»? (І. Карпенко - Карий "Мартин Боруля")
Бюрократизм і корупцію втілено в образі
До якого виду лірики належить "Легенда про вічне життя" І. Франка?
Чарівний горішок безсмертя отримували по черзі:
Чому ніхто не наважився скористатися чарівним горіхом?
Поема "Мойсей" - твір
Творчий задум написання поеми "Мойсей" в Івана Франка виник під впливом мистецького твору
Смерть пророка, не визнаного своїм народом - це ...
Поезія "Чого являєшся ..." за жанром-
Назвіть основний мотив зб. І.Франка «Зів’яле листя».
Яке з поданих означень НЕ МАЄ відношення до Івана Франка?
У яких рядках йдеться про Івана Франка? (кілька правильних відповідей)
Бидлом і телям назвав Борулю та Степана персонаж, який:
Твір"Мартин Боруля" до такого літературного стилю :
Слова "Та жених такий, хоч би яка панночка, то з охотою пішла б за нього, - от прийде, то побачиш!...А про Миколу і не думай! Та я скоріше тебе з дому вижену, ніж віддам за мужика!.." належать:
Репліка Мартина Борулі "дорогою не балакай до мене, бо я тебе, капловуха собако, чисто всього обпатраю!" адресовано
Назвіть діячів, що створювали театр корифеїв
До "Театру корифеїв" не належав
Мартин Боруля не став дворянином через :
Націєвський не прийшов на сватання, бо
Кому говорить Мартин ( "Мартин Боруля"):"Чина, дворянства треба любити, а другої любові нема на світі!":
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома