1. Укажіть, який організм зображено на малюнку:
А зозулин льон
Б плаун булавоподібний
В хвощ польовий
Г щитник чоловічий
2. Укажіть представника бурих водоростей:
А щитник чоловічий
Б спірогира
Взозулин льон
Г ламінарія
3. Позначте, що виконує функції коренів у зозулиного льону:
А ризоїди Б спорангії В слань Г заросток
4. Виберіть призначення сорусів у папоротей:
А дозрівання спор
Б здійснення фотосинтезу
В забезпечують розмноження
Г прикріплення до ґрунту
5. наведено дві групи рослин:
Група 1 Ялина Папороть Копитняк
Група 2 Кульбаба Сосна Береза
Укажіть ознаку, за якою рослини розподілили на ці групи:
А вимога до освітлення Б спосіб живлення В будова квітки Г наявність вегетативних органів
6. Закінчіть речення: «Для годування свійських тварин використовують деякі водорості, тому що вони …»
А виділяють у воду органічні речовини Б можуть активно рухатись в товщі води В містять поживні речовини і вітаміни Г дихають киснем, розчиненим у воді
7. Укажіть, що на малюнку позначено
А молода рослина нестатевого покоління Б заросток В спорангій із спорами Г доросла рослина статевого покоління
8. Укажіть, з чого утворюється торф: А з ущільнених зелених і бурих водоростей Б з відмерлих решток папоротей, хвощів, плаунів В з відмерлих решток сфагнових мохів Г із спороносних колосків хвоща польового
9. Укажіть, з чого утворюється кам’яне вугілля: А з відмерлих решток сфагнових мохів Б з відмерлих решток папоротей, хвощів, плаунів В з ущільнених бурих водоростей Г із коробочок зозулиного льону
10. Виберіть дві ознаки, властиві мохам
1- мичкувата коренева система 2 - спори дозрівають у сорусах 3 - мають багатоклітинні ризоїди 4 – сланева будова тіла 5 - властиве гетеротрофне живлення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома