Що можна сказати про листи, які редакція журналу одержує?
Що спільного у двох дівчат-ровесниць, про яких йдеться в тексті?
Чому одна з дівчат-ровесниць заздрить іншим, хто завжди в дорозі?
Що дівчина-геодезистка вважає щодо своєї професії?
Які уявлення молоді про різні професії, за словами автора, є неправдивими?
Яку головну ідею автор намагається донести до читачів через цей текст?
Які висновки можна зробити із тексту?
Якими словами автор описує життя геолога та лікаря-хірурга?
Яка професія не згадується в тексті, але автор вказує, що вона також не легка?
Який заклик автор робить на завершення тексту?
Завершіть прослухайний текст, доповнивши його власними роздумами(5-6 речень) про важливість «пізнати себе» (за Г. Сковородою) та вибору «сродної праці».
Творчу роботу сфотографувати та надіслати до Класруму.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома