Контрольний тест 11 клас

Додано: 4 червня 2020
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 4 рази
12 запитань
Запитання 1

Коли відбувалися події, описані в уривку з історичного джерела: «Вони були першими, хто підняв повстання в серці ГУЛАГу.., які струснули основи радянської репресивної машини. Їхнім прапором був чорний - з червоною смугою. Тоді одночасно застрайкувало понад 20 тисяч політв'язнів Норильська, 70 % 3 яких були українцями.»?

варіанти відповідей

1941-1945 рр.

1959-1961 рр.

1953-1954 рр.

1946-1947 рр.

Запитання 2

Хто є автором картини, репродукцію якої зображено на фото?


варіанти відповідей

М. Приймаченко

А. Горська

К. Білокур

Т. Яблонська

Запитання 3

Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.

«У 1953-1958 рр. державні закупівельні ціни в УРСР збільшилися загалом утричі, зокрема на зерно - у 7 разів, на продукти тваринництва - у 5,5. Дозволено видавати колгоспникам аванс грішми - 25 % коштів, що отримували колгоспи від реалізації продуктів тваринництва».

Ужиті партійно-радянським керівництвом УРСР заходи було спрямовано на

варіанти відповідей

удосконалення системи «держприймання» в колгоспах.

запровадження ринкових відносин у сільському господарстві.

посилення матеріальної зацікавленості селян у суспільному виробництві.

створення сприятливих умов для розвитку присадибного господарства селян.

Запитання 4

Л. Костенко, В. Симоненко - діячі, яких об'єднує


варіанти відповідей

членство в Українській робітничо-селянській спілці (УРСС).

належність до плеяди шістдесятників в українській культурі.

перебування в ув’язненні за «антирадянську агітацію та пропаганду».

участь в акції протесту в кінотеатрі «Україна» проти арештів дисидентів.


Запитання 5

Що було характерним для діяльності дисидентів в УРСР?


варіанти відповідей

підготовка до збройного повстання

здійснення низки терористичних актів

викривання антигуманної суті комуністичного режиму

заклики до скасування депутатської недоторканності

Запитання 6

Проголошення керівництвом СРСР курсу на «зближення та злиття націй у «нову історичну спільноту – радянський народ»...» призвело до


варіанти відповідей

скасування цензури на літературні твори мовами національних меншин.

посилення процесу русифікації та скорочення сфери вживання української мови.

зростання в суспільстві інтересу до надбань української культури.

збільшення в школах кількості навчальних годин з історії України.

Запитання 7

С. Параджанов, І. Миколайчук, Л. Биков – видатні представники українського


варіанти відповідей

кіномистецтва.

образотворчого мистецтва.

театрального мистецтва.

хореографічного мистецтва.

Запитання 8

Зображена карикатура акцентує увагу на суперечливих наслідках реалізації


варіанти відповідей

«надпрограм» М. Хрущова.

економічної реформи О. Косигіна.

продовольчої програми Л. Брежнєва.

політики «перебудови» М. Горбачова.

Запитання 9

Що було характерним для соціально-економічного розвитку України наприкінці 1990-х – початку 2000-х рр.?


варіанти відповідей

збереження більшості промислових підприємств у державній власності

утвердження системи олігархічних фінансово-промислових груп

відновлення командно-адміністративної системи управління економікою

перетворення малого бізнесу в основного виробника валового внутрішнього продукту

Запитання 10

Події «Революції гідності» стали каталізатором

варіанти відповідей

підписання Україною Угоди про асоціацію з Європейським Союзом (ЄC).

входження України до Світової організації торгівлі (СОТ).

створення Співдружності Незалежних Держав (СНД).

обрання України членом Ради Європи (РЄ).

Запитання 11

Появу зображеного плаката було зумовлено


варіанти відповідей

створенням Народного Руху України.

заснуванням Збройних Сил України.

проголошенням незалежності України.

розгортанням російської агресії проти України.

Запитання 12

Характеризуючи події, відображені на карикатурі, доцільно використовувати поняття


варіанти відповідей

«депортація».

«мобілізація».

«лібералізація».

«анексія».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест