Які з точок А(-4; -8), В(-1,8; -7), С(-4; -1,7), Д(0; 3,5), М(-6,3; -2), К(5; 0), Р( -5; -5), О(-2,2; 7,2) належать IІІ кординатній чверті?
Які з точок А(-4; 8), В(0; -7), С(4; 0), Д(0; 3,5), М(-6,3; -2), К(-5; 0), Р( 0; -5), О(0; 0,5) належать осі ординат?
Укажіть координати точки G?
Укажіть точку, абсциса якої від′ємна, а ордината додатна.
Укажіть точку, абсциса якої на 6 більша, ніж її ордината?
Для координат якої точки виконується рівність
|x| - |y| = - 2, де х - абсциса точки, у - її ордината?
Знайдіть за мал. площу прямокутника АВСД, вважаючи, що 1 одиничний відрізок дорівнює 1 см.
Які з точок належать сторонам трикутника KFE?
Зображено графічну залежність температури від часу.
У якій годині температура становила - 4º ?
Зображено графічну залежність температури від часу. Яка температура була о 10 год ?
Зображено графічну залежність температури від часу. Протягом скількох годин температура підвищувалася?
Чому дорівнює значення виразу а - b,
де а - ордината точки C, b - абсциса точки D (одиничний відрізок - 4 клітинки)?
А(-2; 8) і В(8; 8) - сусідні вершини квадрата АВСД. Знайдіть периметр даного квадрата?
Користуючись графіком руху туриста вкажіть якою була швидкість до зупинки і після та скільки годин тривала зупинка?
Де знаходяться точки, абсциси яких дорівнюють нулю?
Де знаходяться точки, ординати яких дорівнюють нулю?
На рисунку зображено графік руху спортсмена. За графіком визначте, якою була швидкість руху спортсмена до зупинки.
Накресли на координатній площині замкнену ламану, послідовними вершинами якої є точки з координатами: (-1; -3); (-2; 0); (-1; 2); (-3; 2); (-1; 5); ( 1; 5); ( 3; 2); ( 1; 2); ( 2; 0); ( 1; -3); (-1; 3). Яка фігура вийшла?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома