КР. "Квадратні рівняння. Теорема Вієта."

Додано: 5 квітня 2022
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 493 рази
14 запитань
Запитання 1

Обчисліть дискримінант квадратного рівняння  4х + 5х2 - 1=0.

варіанти відповідей

41

9

- 4

36

Запитання 2

Знайдіть найбільший корінь рівняння 2х2 − 9х+10=0.

варіанти відповідей

2,5

2

-2,5

-2

Запитання 3

Обчисліть частку більшого кореня на менший корінь квадратного рівняння

5x+ 8x − 4 = 0.

варіанти відповідей

- 0,2

- 5

- 20

20

Запитання 4

Знайдіть корені рівняння 2x2 − x + 3 = 0.

варіанти відповідей

немає коренів

1,5 і -1

- 1,5 і 1

-3 і 2

3 і -2

Запитання 5

Яке з квадратних рівнянь є зведеним?

варіанти відповідей

4х + х2 - 3 = 0

7 - х2 - 12х = 0

2х + 3х2 + 6 = 0

0,5х2 - 18х - 9 = 0

Запитання 6

Чому дорівнює сума коренів квадратного рівняння х2+12х+20=0?

варіанти відповідей

-12

12

- 20

20

Запитання 7

Складіть зведене квадратне рівняння, корені якого -7 і 10.

варіанти відповідей

х2 – 3х – 70=0

х2 + 3х – 70=0

 х2 – 3х + 70=0

х2 + 3х+ 70=0

х2 – 17х – 70=0

х2 + 17х – 70=0

Запитання 8

Рівняння х2+кх+р=0 має корені 2 і 4.

Знайдіть значення виразу виразу  к : р.

варіанти відповідей

3/4

4/3

- 3/4

- 4/3

Запитання 9

Один із коренів квадратного рівняння х2 - 5х + q = 0 дорівнює х1 = - 3. Знайди q та другий корінь рівняння.

варіанти відповідей

х2 = - 8

q = 24

x2 = - 2

q = 6

x2 = 2

q = - 6

x2 = 8

q = - 24

Запитання 10

Відношення коренів рівняння х2 – bх +15 = 0 дорівнює 0,6. Знайдіть b.

варіанти відповідей

8

5

± 5

± 8

Запитання 11

Не розв'язуючи рівняння х2 −2х − 9 = 0, обчисліть х12 + х22.

варіанти відповідей

22

- 16

20

- 5

Запитання 12

Розв'яжіть рівняння (3х - 1)(х+4) = -4

варіанти відповідей

0; 3

0; -11/3

3; -4

0; 1/3

Запитання 13

Розв'яжіть рівняння х2 = 5

варіанти відповідей

√5

5

√5; - √5

не має розв'язків

Запитання 14

Розв’яжіть рівняння 4х2 – 64 = 0

варіанти відповідей

х1 = 4, х2 = 0

х1 = 16; х2 = -16

х1 = -4; х2 = 4

рівняння немає коренів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест