Героями повісті Г. Тютюнника "Климко" були
Установіть відповідність між героями й творами.
ГЕРОЇ
1 - Дідок старесенький, кропив′яний; 2 - Анна
3 - Натхненна людина; 4 - Пташка, яка відірвалась від гурту
ТВОРИ
А "Пісенька про космічного гостя" Б "Чайка на крижині"
В "Кольорові миші" Г " Дощ полив..." Д "Крила"
Установіть відповідність між художніми засобами та їхніми назвами.
ХУДОЖНІ ЗАСОБИ
1 Зима не вдягала ... свити; ... й не приміряла
2 Дідок старесенький
3 Струшується сад, як парасолька
4 порожній шлях
НАЗВИ
А гіпербола; Б епітети; В метафори; Г зменшено-пестливі слова
Д порівняння
Установіть відповідність між ідеями та творами.
ІДЕЯ
1 Засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує іншу людину
2 Уславлення води, як життєдайної, цілющої сили
3 Возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов′язано
4 Шанування духовних цінностей, які роблять людину багатою
НАЗВИ ТВОРІВ
А "Дощ полив"; Б "Кольорові миші"; В "Скарб"; Г "Крил
Д "Чайка на крижині";
Події у казці "Мишка" Б. Лепкого відбуваються в такій послідовності:
1. Помста, яку завдала Мишка господарю.
2. Збагачення господаря під час війни.
3. Опис умов, у яких жили люди.
4. Злість господаря. Мишка покидає свою домівку.
5. Зустріч із подругами.
Які проблеми порушує О. Стороженко у творі "Скарб"?
Укажіть ілюстрацію, на якій зображено видатну поетесу Ліну Василівну Костенко
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1 «Крила»
2 «Дощ полив»
3 «Чайка на крижині»
4 «Кольорові миші»
А Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви і порожній шлях…
Б Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
Г І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді, я її привів…
Д - Дивна людино!
Я ж маю крила.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома