За жанром роман "Місто"
Що викладав Степан на курсах для держслужбовців?
Хто є прототипом критика Світозарова?
Про кого чи про що Степан Радченко вирішив написати повість?
Про якого персонажа йдеться у цитаті?
«Це була вона, тільки страшенно змінена, майже спотворена, але в чім саме, він ще не міг сказати. Навіть голос її якось інакше бринів, — якось прикро, певно, погордо. Вона злякала його своєю появою, своєю постаттю, церемонністю й глузливим поглядом».
До якого літературного угрупування належав Валер'ян Підмогильний?
Яку роль у романі відіграє подана цитата?
«Шість прикмет має людина: трьома подібна на тварину, а трьома на янгола: як тварина — людина їси та п'є; як тварина — множиться і як тварина — викидає; як янгол — вона має розум, як янгол — ходить просто і як янгол — священною мовою розмовляє»
Що означає ця цитата?
«Воно покірно лежало внизу хвилястими брилами скель, позначене вогняними крапками, і простягало йому з пітьми горбів гострі кам'яні пальці»
Чия характеристика подана нижче?
«Студент-сільськогосподарник з їхнього ж села… Він був лагідний і грубший, ніж дозволяв його зріст, отже, з нього був би колись ідеальний панотець, а тепер — зразковий агроном. Сам з діда-прадіда селюк, він чудово вмів би допомогти селянинові чи то казанню, чи науковими порадами. Учився він дуже акуратно, ходив завсігди в чумарці й над усе любив полювання».
Яку з героїнь Степан порівнює з єгиптянкою?
Для кого слово "любов" було "найулюбленішим жартом"?
Перше оповідання Радченка мало назву
Подібний мотив підкорення міста провінціалом можна також простежити у творчості такиї європейських письменників як
Як Зоська називала Степана?
Хто став близьким другом та товаришем з інтелектуальних (екзистенційних) бесід для Степана?
Які літературні та філософські течії поєднані в романі "Місто"?
У який історичний період відбуваються події в романі "Місто"?
З ким одружилася Надійка?
Хто перетворився на пияку, розпусника й циніка в другій частині роману?
Хто покінчив з життям самогубством?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома