КР. Рівнобедрений трикутник. Ознаки рівності трикутників. 7 клас

Додано: 1 лютого 2021
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 139 разів
20 запитань
Запитання 1

Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 30 см. Основа трикутника дорівнює 14 см. Чому дорівнює бічна сторона трикутника?

варіанти відповідей

2 см

8 см

9 см

10 см

Запитання 2

Бічна сторона рівнобедреного трикутника відноситься до основи як 5:7. Знайти основу трикутника, якщо його периметр дорівнює 51см.

варіанти відповідей

15 см

39 см

21 см

41 см

Запитання 3

Периметр рівнобедреного трикутника становить 44,8 см. Обчислити бічну сторону цього трикутника, якщо основа трикутника на 4 см довша за бічну сторону.

варіанти відповідей

14 см

17,6 см

40,8 см

13,6 см

Запитання 4

За якою ознакою рівні трикутники?

варіанти відповідей

Трикутники не є рівними

І ознака рівності трикутників

ІІІ ознака рівності трикутників

ІІ ознака рівності трикутників

Запитання 5

Скільки тупих (прямих) кутів може мати трикутник?

варіанти відповідей

2

1

3

Запитання 6

З вершини трикутника перпендикулярно до протилежної сторони проведена...

варіанти відповідей

Медіана

Бісектриса

Висота

Запитання 7

Відрізок, проведений з вершини трикутника до середини протилежної сторони називається...

варіанти відповідей

Висотою трикутника

Бісектрисою трикутника

Медіаною трикутника

Серединним перпендикуляром

Запитання 8

У рівнобедреному трикутнику АВС, медіана ВМ проведена до основи дорівнює 8 см, а периметр трикутника АВМ дорівнює 24 см. Чому дорівнює периметр трикутника АВС?

варіанти відповідей

24 см

38 см

48 см

32 см

Запитання 9

На малюнку проведені

варіанти відповідей

висоти трикутника

медіани трикутника

бісектриси трикутника

не можна визначити

Запитання 10

Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 65 см. Його основа є однією зі сторін рівностороннього трикутника, периметр якого дорівнює 75 см. Знайдіть сторони рівнобедреного трикутника. 

варіанти відповідей

25 см, 25 см, 15 см

15 см, 15 см, 35 см

30 см, 30 см, 15 см

20 см, 20 см, 25 см

Запитання 11

Трикутник є рівностороннім, якщо:

варіанти відповідей

його сторона в три рази менша від його периметра

кожна його сторона в три рази менша від його периметра

дві його висоти рівні

дві його бісектриси рівні

всі сторони рівні

Запитання 12

Використовуючи рисунок, обчислити периметр трикутника АВС, якщо ВС = 5,3 см, А1В= 4,2 см, А1С1 = 7,8 см та трикутник АВС рівний трикутнику А1В1С1.

варіанти відповідей

173 см

21,4 см

17,3 см

18 см

Запитання 13

За якою ознакою рівні трикутники?

варіанти відповідей

І ознака рівності трикутників

ІІ ознака рівності трикутників

ІІІ ознака рівності трикутників

 Трикутники нерівні.

Запитання 14

У трикутниках ABC і A1B1C1  AC A1C1 і BC B1C1. Яку рівність необхідно додати до умови, щоб рівність даних трикутників можна було довести за третьою ознакою?

варіанти відповідей

∠С=∠С1

∠А=∠А 1 , ∠В=∠В

АВ=А1В1

∠А=∠А 1

Запитання 15

∆АВС=∆EFD

<А=<Е, АВ=20см, АС=18см, DE=18см, ЕF=20см. Який кут ∆DEF дорівнює <В?

варіанти відповідей

E

D

F

Запитання 16

За даними на малюнку назвіть рівні трикутники.

варіанти відповідей

∆АВD і ∆DCA

∆OBA i ∆ODC

∆ABO і ∆DCO

∆OBA і ∆СOD

Запитання 17

Скільки пар рівних трикутників зображено на рисунку?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 18

Периметр рівнобедреного трикутника ABC (AB = BC)дорівнює 16 см. Периметр трикутника ABM, де точка M — середина відрізка AC, дорівнює 12 см. Знайдіть медіану BM.

варіанти відповідей

6 см

4 см

2 см

5 см

Запитання 19

Кожна з точок X і Y рівновіддалена від кінців відрізка AB.

Яке з поданих тверджень може бути хибним?

варіанти відповідей

Прямі XY та AB перпендикулярні

∠XAY = ∠XBY

∠AXY = ∠BXY 

∠AXB = ∠AYB

Запитання 20

Трикутник АВС дорівнює трикутнику А1 ВС1. Сторона ВС у двічі менша від сторони А1 В, а сторона АС на 7 см більша від сторони АВ. Знайти сторони трикутника АВС, якщо периметр трикутника А1 ВС1 дорівнює 107 см.

варіанти відповідей

20 см, 27 см, 40 см

40 см, 20 см, 47 см

25 см, 32 см, 50 см

18 см, 36 см, 42 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест