Укажіть бічні сторони трапеції, зображеної на малюнку.
На рисунку АМ = МС, ВN = NС , АB = 6 см. Довжина відрізка МN дорівнює:
Відрізок МN у трапеції АСDВ (СD || АB) є середньою лінією. Якщо АB = 10 см, СD = 8 см, то МN дорівнює:
В коло радіуса 6 см, зображене на рисунку, вписаний прямокутний трикутник АВС (С = 90°). Чому дорівнює гіпотенуза АВ?
Сторони трикутника дорівнюють 6 см, 8 см і 10 см. Знайти периметр трикутника, сторонами якого є середні лінії даного трикутника.
Знайдіть невідомі кути вписаного чотирикутника, якщо два його кути дорівнюють 110° і 120°
Знайдіть невідому сторону описаного навколо кола чотирикутника, якщо три його сторони послідовно дорівнюють 7 см, 5 см, 8 см
Точка О – центр кола, ∠АКС= 60°. Знайти ∠ВОА
Точка О – центр кола, ∠АКС= 60°. Знайти ∠АВС
Точка О – центр кола, ∠АКС= 60°. Знайти ∠ВАС
Середня лінія трапеції дорівнює 10 см. Знайти основи трапеції, якщо одна з них на 2 см більша за другу (оформити повний розв'язок).
У прямокутній трапеції тупий кут дорівнює 120°, а більша бічна сторона і більша основа дорівнюють по 16 см. Знайдіть меншу основу трапеції (оформити повний розв'язок).
Знайдіть кути чотирикутника АВСД, вписаного в коло, якщо ∠АДВ=430, ∠АСД=370, ∠САД=220 (оформити повний розв'язок).
Точки Д, Е, К ділять коло на три дуги так, що ∪ДЕ:∪ЕК:∪ДК=2:9:7. Знайдіть кути трикутника ДЕК (оформити повний розв'язок).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома