«Краса людської душі й природи у творах Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала»

Додано: 19 квітня 2022
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 192 рази
12 запитань
Запитання 1

Селянську родину Т.Шевченко описує у вірші

варіанти відповідей

"За сонцем хмаронька пливе"

"Мені тринадцятий минало"

"Тече вода з-під явора"

"Садок вишневий коло хати"

Запитання 2

Ліричним є твір

варіанти відповідей

"В бур'янах"

"Фарбований Лис"

"Лось"

"Садок вишневий коло хати"

Запитання 3

Легкий рух хмаринок, дзвін над нивами, тихий шепіт трав - ці поетичні образи є у вірші

варіанти відповідей

"Блакить мою душу обвіяла"

"Гаї шумлять"

"Не бував ти у наших краях"

"А я у гай ходила"

Запитання 4

Хто автор слів?

Над нивами-приливами,

Купаючи мене,

мов ластівку.

Я йду, іду —

Зворушений.

Когось все жду —

Співаючи.

варіанти відповідей

Є. Гуцало

Т. Шевченко

П. Тичина

С. Васильченко

Запитання 5

Уособленням зла в оповіданні Є.Гуцала "Лось" є образ

варіанти відповідей

старшого брата

дядька Шпичака

молодшого брата

лося

Запитання 6

Менший підберезник - герой твору

варіанти відповідей

"У бур'янах"

"Не бував ти у наших краях"

"Лось"

"Журавлі високі пролітають…"

Запитання 7

Лось в однойменному оповіданні Є.Гуцала провалився в ополонку, тому що

варіанти відповідей

втікаючи від вовків, вирішив перебігти через річку

злякався вистрілу з рушниці і втратив рівновагу

хотів напитися з ополонки

потрапив у пастку

Запитання 8

"Лось" Євгена Гуцала за жанром

варіанти відповідей

Повість

Легенда

Переказ

Оповідання

Запитання 9

Знайди правильну відповідь 

варіанти відповідей

1 порівняння - зіставлення одного предмета чи явища з іншим, чимось подібним до нього

2 персоніфікація -перенесення ознак людини на неживий предмет чи явище, олюднення

3 гіпербола - перебільщення рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності 

1 порівняння - перенесення ознак людини на неживий предмет чи явище, олюднення

2 персоніфікація -уживання двох слів із протилежним значенням для підсилення емоційності

3 гіпербола - зіставлення одного предмета чи явища з іншим, чимось подібним до нього

1 порівняння - зіставлення одного предмета чи явища з іншим, чимось подібним до нього

2 персоніфікація -уживання двох слів із протилежним значенням для підсилення емоційності

3 гіпербола - перенесення ознак людини на неживий предмет чи явище, олюднення

1 порівняння - уживання двох слів із протилежним значенням для підсилення емоційності

2 персоніфікація -уживання двох слів із протилежним значенням для підсилення емоційності

3 гіпербола - велике перебільщення рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності 

Запитання 10

Знайди правильну відповідь  

варіанти відповідей

1 порівняння Хмарки біжать – милуюся 

2 персоніфікація Там же небо – блакитні простори…

3 метафора Засипаний піском часу, оповитий серпанком загадковості

4 епітет Там степи, там могили, як гори

1 порівняння - Засипаний піском часу, оповитий серпанком загадковості

2 персоніфікація - Хмарки біжать – милуюся 

3 метафора - Там же небо – блакитні простори…

4 епітет - Там степи, там могили, як гори

1 порівняння - Там степи, там могили, як гори

2 персоніфікація -Хмарки біжать – милуюся 

3 метафора - Засипаний піском часу, оповитий серпанком загадковості

4 епітет - Там же небо – блакитні простори…

1 порівняння Засипаний піском часу, оповитий серпанком загадковості 

2 персоніфікація Там же небо – блакитні простори…

3 метафора Там степи, там могили, як гори

4 епітет Хмарки біжать – милуюся 

Запитання 11

Залізні стовпи, що підпирають небо, бачив герой твору

варіанти відповідей

"Гаї шумлять"

"Лось"

"У бур'янах"

"Не бував ти у наших краях"

Запитання 12

Прочитайте віршовані рядки:

За сонцем хмаронька пливе,

Червоні поли розтилає...

В уривку виділено

варіанти відповідей

епітети

порівняння

гіперболи

персоніфікації

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест