Культурне життя радянської України

Додано: 14 лютого 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 158 разів
21 запитання
Запитання 1

Виберіть правильні відповіді.

Історичні умови розвитку культури в 1930-х рр.: ( 4 правильні відповіді)

варіанти відповідей

становлення тоталітарного режиму і культу особи Кагановича


становлення тоталітарного режиму і культу особи Сталіна

припинення масових репресій

згортання українізації, ідеологічний тиск на митців, партійний контроль, русифікація

згортання русифікації, ідеологічний тиск на митців, партійний контроль, українізація

масові репресії

ліквідація неписьменності, запровадження загальної обов’язкової восьмирічної освіти, перехід у містах до десятирічної освіти

ліквідація неписьменності, запровадження загальної обов’язкової чотирирічної освіти, перехід у містах до семирічної освіти

Запитання 2

Виберіть правильні відповіді

Риси розвитку культури:...

варіанти відповідей

жорсткий контроль з боку держави


деідеологізація культури;

чітка визначеність форм, стилів і жанрів

підпорядкованість поглядам вождя



підтримка митців не залежно від їх політичних переконань і поглядів

головна мета: показати велич і «вічність» режиму та зміцнити культ вождя

репресії проти тих, хто своєю творчістю йшов наперекір існуючому режиму.

Запитання 3

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

ВУАН працювала у 1920-х рр. у складі трьох відділів: історико-філологічного, фізико-математичного й соціально-економічного

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

У середині 1920-х рр. М. Хвильовий і М. Яловий за снували «Вільну академію пролетарської літератури» (ВАПЛІТЕ)

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

У 1925 р. розгорнулася дискусія про шляхи розвитку української літератури.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

"Розстріляне відродження" - це умовна назва:

варіанти відповідей

українських політичних діячів часів Української революції, знищений під час терору 1930-х рр.

групи українських "буржуазних спеціалістів", розстріляних під час боротьби зі "шкідництвом" у 1920-1930-х рр.

літературно-мистецької генерації України 1920-1930-х рр., репресованої сталінським режимом

плеяди видатних українських учених, засуджених у 1930-х рр. у справі Спілки визволення України

Запитання 7

Що належить до результатів державної політики в СРСР в галузі освіти наприкінці 1930-х рр.?

варіанти відповідей

розквіт авангардного мистецтва

ліквідація масової неписьменності

скасування державної цензури засобів масової інформації

забезпечення і захист ідейного різноманіття в галузі культури

Запитання 8

Що стало наслідком створення у 1934 р. Спілки письменників України?

варіанти відповідей

припинення масових репресій проти літераторів

утвердження ідеологічного контролю за творчістю митців

формування самобутньої течії модерністів

поглиблення процесів українізації

Запитання 9

Коли була заснована Спілка радянських письменників України?


варіанти відповідей

у 1929 році

у 1932 році

у 1934 році

у 1936 році

Запитання 10

Який напрям у літературі та мистецтві радянська влада проголосила провідним?


варіанти відповідей

соціалістичний авангардизм

соціалістичний модернізм

соціалістичний реалізм

соціалістичний сюрреалізм

Запитання 11

Хто керував театральним колективом «Березіль»?


варіанти відповідей

Дзиґа Вертов

Микола Куліш

Лесь Курбас

Микола Хвильовий

Запитання 12

У якому році саморозпустилася Українська автокефальна православна церква?


варіанти відповідей

у 1928 році

у 1930 році

у 1932 році

у 1934 році

Запитання 13

Упроваджуючи на початку 1920-х рр. політику «коренізації», партійно-радянське керівництво СРСР мало на меті:

варіанти відповідей

подолати масову неписьменність дорослого населення країни

остаточно утвердити радянську владу в національних республіках

знищити «буржуазно-націоналістичну», антирадянську інтелігенцію

Запитання 14

Для літературного життя України в 1921–1928 рр. було характерно:

варіанти відповідей

запровадження обов'язкової загальної десятирічної середньої освіти

згортання антицерковної політики та відмова від атеїстичної пропаганди

згуртування літераторів, художників, театральних діячів у творчі об'єднання

посилення боротьби з «космополітизмом» та «низькопоклонством перед Заходом»

Запитання 15

Що з указаного нижче було характерним для культурного життя України в 1921 – 1928 рр.?

1. Здійснення політики коренізації та її складової – українізації.

2. Запровадження обов’язкової десятирічної середньої освіти.

3. Консолідація літераторів, художників, театральних діячів у творчі об’єднання.

4. Посилення боротьби з «космополітизмом», «низькопоклонством перед Заходом».

5. Згортання антицерковної політики та відмова від атеїстичної пропаганди.

6. Проведення політики ліквідації неписьменності дорослого населення.

варіанти відповідей

3,4,6

2,3,5

1,3,6

1,2,4

Запитання 16

Встановіть відповідність між іменами діячів та галуззю наукияку вони представляли:

1) М. Крилов, М. Богомолов, Д. Граве.

2) О. Бо­гомолець

3) Є. Патон

4) Ю. Кондратюк.

5) М. Гамалія, Д. Заболотний

6) Д. Багалій, Д. Яворницький, М. Грушевський


А Математика

Б Медицина

В Фізика

Г Космонавтика

Д Епідеміологія

Ж Історія

варіанти відповідей

1 - А; 2 - Б; 3- В; 4 - Г; 5 - Д; 6 - Ж.

1 - Б; 2 - А; 3- Г; 4 - В; 5 - Д; 6 - Ж.

1 - Ж; 2 - Д; 3- В; 4 - Г; 5 - Б; 6 - А.

1 - В; 2 - Г; 3- А; 4 - Ж; 5 - Д; 6 - Б.

Запитання 17

З 1934 року діяла єдина структура загальноосвітньої школи трьох типів:

варіанти відповідей

початкова ( трирічне навчання)

неповна середня (п`ятирічне навчання)

середня (десятирічне)

середня (дев`ятирічне)

неповна середня (семирічне навчання)

початкова ( чотирирічне навчання)

Запитання 18

Яких видів мистецтва за непу стосуються об'єднання з назвами "Плуг", "Гарт", "ВАПЛІТЕ"?

  

варіанти відповідей

кіно

театру

живопису

літератури

Запитання 19

Назвіть особу

варіанти відповідей

О.Богомолець

Є.Патон

І.Курчатов

В.Філатов

Запитання 20

Як звали видатного українського науковця, який розробляв теорію зварювання?

варіанти відповідей

Дмитро Багалій

Євген Патон

Лев Ландау

Микола Боголюбов

Запитання 21

Як називалися організації, на які в 1920-ті рр. було покладено завдання навчати доросле населення читати й писати?

варіанти відповідей

лікнепи

комбіди

трести

колгоспи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест