27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності.

Додано: 6 листопада 2020
Предмет: Геометрія, 7 клас
6 запитань
Запитання 1

Як називаються кути ∠3 і ∠5 на рисунку?

варіанти відповідей

відповідні

суміжні

внутрішні різносторонні

внутрішні односторонні

Запитання 2

1. Як називаються ∠4 і ∠5 на рисунку?

варіанти відповідей

відповідні

вертикальні

внутрішні односторонні

внутрішні різносторонні

Запитання 3

Як називаються ∠1 і ∠5 на рисунку?

варіанти відповідей

суміжні

вертикальні

внутрішні

відповідні

Запитання 4

Знайдіть градусну міру ∠1 і ∠2, якщо a ∥ b.

варіанти відповідей

63°; 63°.

117°; 63°.

120°; 60°

63°; 120°

Запитання 5

Знайдіть градусну міру ∠4 та ∠5. a ∦ b.

варіанти відповідей

132°; 113°

132°; 132°

113°; 113°

визначити неможливо

Запитання 6

Сума ∠2 і ∠3 дорівнює 100°. Знайдіть градусну міру всіх не розгорнутих кутів, якщо a∥ b.

варіанти відповідей

∠1 - 80°; ∠2 - 100°; ∠3 - 100°; ∠4 - 80°; ∠5 - 80°; ∠6 - 100°; ∠7 - 100°; ∠8 - 80°

∠1 - 50°; ∠2 - 50°; ∠3 - 100°; ∠4 - 50°; ∠5 -50°; ∠6 - 100°; ∠7 - 100°; ∠8 - 50°

∠1 - 130°; ∠2 - 50°; ∠3 - 50°; ∠4 - 130°; ∠5 - 130°; ∠6 - 50°; ∠7 - 50°; ∠8 - 130°

∠1 - 80°; ∠2 - 50°; ∠3 - 50°; ∠4 - 80°; ∠5 - 80°; ∠6 - 50°; ∠7 - 50°; ∠8 - 80°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест