Квадратні рівняння

Додано: 10 червня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 15 разів
8 запитань
Запитання 1

Питання №1

Вказати коефіцієнт b квадратного рівняння 3 – х² – 6х = 0.

варіанти відповідей

А) -6 ;

Б) 3 ;

В) -3 ;

Г) -1 ;

Запитання 2

Питання №2

Скільки коренів має рівняння 3х² + 3х +1 = 0?

варіанти відповідей

А) один ;

В) безліч ;

Г) жодного ;

Д) два ;

Запитання 3

Питання №3

Дискримінант, якого із рівнянь дорівнює 25?

варіанти відповідей

А) 4х² + 3х – 1 = 0 ;

Б) х² + 3х + 4 = 0 ;

В) 2х² – 3х + 2 = 0 ;

Г) 4х² + х – 3 = 0 ;

Запитання 4

Питання №5

Знайти корені рівняння, використовуючи теорему Вієта:

х² + 10х – 24 = 0.

варіанти відповідей

А) –12 і 2 ;

Б) –6 і 4 ;

В) –7 і 3 ;

Г) –8 і –2 .

Запитання 5

Питання №7

Розв′язати рівняння: 3х² – 27 = 0.

варіанти відповідей

А) 3 і 4 ;

Б) -3 і 3 ;

В) -3 і 4 ;

Г) 0 і 5 .

Запитання 6

Питання №8

Сума коренів рівняння 2х2+7х =0 дорівнює:


варіанти відповідей

А) 0;                                             

Б) -3,5; 

В) 7,2;   

Г) -14.

Запитання 7

Питання №9

Добуток двох послідовних натуральних чисел на 48 більше від більшого з них. Знайдіть ці числа. Склавши за умовою задачі рівняння і спростивши його, одержали:

варіанти відповідей

А) х2-49=0;                                    

Б)  х2+7х=0;

В) х2−7х=0;

Г) х2−25=0;

Запитання 8

Питання №10

Добуток коренів рівняння (2х+1)2 = 2х+1 дорівнює:

варіанти відповідей

А) -6;                        

Б) -1;    

В) 0;  

Г) 8.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест