Квадратний тричлен

Додано: 27 вересня 2022
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 94 рази
12 запитань
Запитання 1

1. Який із многочленів є квадратним тричленом?

варіанти відповідей

А. 2х + y −13

Б. 3х3 – 17х + 8

В. 5х2 + 4х + 3

Г. (2х – 7)2

Запитання 2

3. Чи можна розкласти квадратний тричлен 3t2 - 5t + 9 на лінійні множники?

варіанти відповідей

так

не можливо визначити

ні

інший варіант відповіді

Запитання 3

Розкласти на множники квадратний тричлен −2х2 −3х +2


варіанти відповідей

2(х+2)(х+0,5)

-2(х−2)(х+0,5)

−2(х+2)(х − 0,5)

2(х+2)(х − 0,5)

Запитання 4

Квадратний тричлен має корені -8 і 0,5, коефіцієнт при старшому члені дорівнює -3. Розкладіть квадратний тричлен на множники

варіанти відповідей

-8(х + 0,5)(х + 3)

-3(х - 0,5)(х + 8)

-3(х + 0,5)(х - 8)

-8(х - 0,5)(х - 3)

Запитання 5

Квадратний тричлен -2х2 +ах + с має корені 12 і -23. Розкладіть його на множники

варіанти відповідей

-2(х - 12)(х + 23)

-2(х + 12)(х + 23)

-2(х - 12)(х - 23)

12(х - 2)(х - 23)

Запитання 6

Скоротіть дріб 

варіанти відповідей
Запитання 7

Скоротіть дріб 

варіанти відповідей
Запитання 8

Розкладіть на множники квадратний тричлен:  

х² - 8х - 9

варіанти відповідей

(х - 1)(х + 9)

(х + 1)(х + 9)

(х - 1)(х - 9)

(х + 1)(х - 9)

Запитання 9

Розкладіть на множники:

варіанти відповідей

-(x-1)(x-7)

(x-1)(x-7)

-(x+1)(x+7)

(x+1)(x+7)

Запитання 10

Оберіть правильний варіант рівності


варіанти відповідей

ax2 + bx + c = a(x – x1)(x – x2)


ax2 + bx + c = a(x + x1)(x + x2)


ax2 + bx + c = (x – x1)(x – x2)


ax2 + bx + c = (x + x1)(x + x2)


Запитання 11

Розкладіть на множники квадратний тричлен


х2 – 5х + 6


варіанти відповідей

х2 – 5х + 6 = (х + 2)(х + 3)


х2 – 5х + 6 = 2(х + 2)(х + 3)


х2 – 5х + 6 = 2(х – 2)(х – 3)


х2 – 5х + 6 = (х – 2)(х – 3)


Запитання 12

Розкладіть на множники квадратний тричлен

2 – 6х – 8

варіанти відповідей

2 – 6х – 8 = (х – 4)(х + 1)

2 – 6х – 8 =2 (х – 4)(х + 1)

2 – 6х – 8 = (х – 4)(х - 1)

2 – 6х – 8 = 2(х + 4)(х - 1)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест