Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних, та задач за допомогою рівнянь. Контрольна робота

Додано: 3 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 288 разів
11 запитань
Запитання 1

Розкласти на множники квадратний тричлен

х2 - 3х - 4 =

варіанти відповідей

(х - 1)(х + 4)

(х - 2)(х + 2)

(х - 4)(х + 1)

(х - 1)(х + 3)

Запитання 2

Розкласти на множники квадратний тричлен:

- 2х2 - 7х - 3

варіанти відповідей

2(х - 1,5)(х + 2) 

 (2 - х)(х + 3)

-2(х - 3)(х + 1,5)

-2 (х + 1,5) ( х + 2 )

Запитання 3

Укажіть рівняння, що є біквадратним?

варіанти відповідей

2 + х - 9 = 0

4 + х2 - 9 = 0

3 + х2 - 9 = 0

4 + х3 + х2 - 9 = 0

Запитання 4

Знайдіть дискримінант квадратного тричлена 3х2 + 2х - 7

варіанти відповідей

88

1

65

73

Запитання 5

Знайдіть корені рівняння: х4 - 7х2 - 18 = 0

варіанти відповідей

розв'язків немає

±3; ±√2

±3

±√2

Запитання 6

Знайдіть корені рівняння: х3 + 4х2 - 5х = 0

варіанти відповідей

0, 1, 5

-5, 0, 1

-1, 0, 5

розв'язків немає

Запитання 7

Розв'яжіть рівняння:

варіанти відповідей

- 2  і 3 

  9

 9 і 4

- 4 і 9

Запитання 8

Розв'язати рівняння:

варіанти відповідей

-3

 

 3 і -6

  -3 і 6

 розв'язків немає

Запитання 9

Скоротити дріб:

варіанти відповідей

 х + 3, при х ≠ 6;

 

  - 2х - 3, при х ≠ 6;

 х - 6, при х ≠ 6;

  х 2 - 6, при х ≠ 6.

Запитання 10

Один катет прямокутного трикутника дорівнює 8 см, а другий на 2 см менший від гіпотенузи. Знайдіть площу трикутника

варіанти відповідей

60 см2

  15 см

  17 см

 

 120 см2

Запитання 11

Задача: До Києва зі Львова виїхали одночасно два автомобілі. Середня швидкість руху одного з них на 10 км/год більша від швидкості другого, тому в Київ він приїхав на годину швидше. Знайдіть швидкість кожного автомобіля, якщо вважати, що відстань між цими містами 560 км.

варіанти відповідей

80 і 70

швидкість першого 90 км/год, а другого 80 км/год

 швидкість першого дорівнює 70 км/год, а другого 80 км/год

 80 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест