Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури

Тест виконано: 454 рази
11 запитань
Запитання 1

Вкажіть навчальну мету лабораторної роботи № 1.

варіанти відповідей

Навчитися визначати опір провідника за допомогою амперметра і вольтметра; переконатися, що опір провідника не залежить від сили струму в ньому та напруги на його кінцях.

Перевірити властивості послідовного з’єднання провідників.

Ознайомитися з будовою та принципом роботи калориметра; навчитися визначати кількість теплоти під час нагрівання і охолодження.

Перевірити властивості паралельного з’єднання провідників.

Запитання 2

Підбери обладнання для проведення лабораторної роботи № 1. 

варіанти відповідей

Мензурка, холодна і гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.

Мензурка, терези з важками, металеве тіло з ниткою, гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.

Джерело струму, резистори, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Джерело струму, електричні лампи, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Запитання 3

Опиши хід лабораторної роботи № 1.

варіанти відповідей

Результати спостережень, вимірювань і обчислень заношу у звіт.

Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи № 10, строго дотримуючись правил безпеки життєдіяльності.

Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи № 1, строго дотримуючись правил безпеки життєдіяльності.

Результати спостережень, вимірювань і обчислень записую у робочий зошит.

Запитання 4

Змішали 50 г води температурою 10 0С зі 100 г води, взятої при 60 0С. Змішавши рідини, отримали температуру суміші 43 0С. Яку кількість теплоти віддала гаряча вода?

варіанти відповідей

6930 Дж

7140 Дж

8975 Дж

2371 Дж

Запитання 5

Змішали 50 г води температурою 10 0С зі 100 г води, взятої при 60 0С. Змішавши рідини, отримали температуру суміші 43 0С. Яку кількість теплоти прийняла холодна вода?

варіанти відповідей

6930 Дж

7140 Дж

8975 Дж

2371 Дж

Запитання 6

Змішали 50 г води температурою 10 0С зі 100 г води, взятої при 60 0С. Змішавши рідини, отримали температуру суміші 43 0С. Яка кількість теплових втрат у даному досліді?

варіанти відповідей

6930 Дж

7140 Дж

8975 Дж

210 Дж

Запитання 7

Змішали 50 г води температурою 10 0С зі 100 г води, взятої при 60 0С. Змішавши рідини, отримали температуру суміші 43 0С. Обчисліть відносну похибку експерименту за формулою ε = | 1 - Qх / Qг | ⋅ 100 % = ...

варіанти відповідей

1,3 %

2,9 %

13 %

29 %

Запитання 8

Змішали 100 г окропу й 100 г води, узятої при 20 0С. Яка температура води після змішування?

варіанти відповідей

20 0С

60 0С

85 0С

99 0С

Запитання 9

Як називається прилад для проведення дослідів із вивчення теплових явищ та служить для змішування рідин та зменшення теплових втрат у дослідах?

варіанти відповідей

Спідометр

Темометр

Калориметр

Мішалка

Запитання 10

Яка будова калориметра?

варіанти відповідей

Він складається із двох посудин, які розміщені одна у одній, не торкаючись, тобто, розділених пластмасовою чи дерев′яною прокладкою та шаром повітря.

Він складається із посудини зі підфарбованим спиртом.

Він складається із дерев′яної ручки та скляної посудини.

Два коліщатка із ниткою.

Запитання 11

Складіть висновок до лабораторної роботи № 1. Тобто продовжіть речення "Під час виконання лабораторної роботи № 1 я ..."

варіанти відповідей

навчився визначати опір провідника та з’ясував, що опір провідника не залежить від сили струму та прикладеної напруги.

перевірив властивості паралельного з’єднання провідників.

вивчив будову та принцип роботи калориметра; навчився обчислювати к-сть теплоти при нагріванні-охолодженні.

навчився визначати питому теплоємність речовини твердого тіла за допомого калориметра.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест