Лазарус 8 клас

Додано: 24 квітня
Предмет: Інформатика, 8 клас
8 запитань
Запитання 1

Виберіть команду, яка здійснює виведення результату в поле

варіанти відповідей

for i := 0 to 9 do s := s + a[i];

Edit1.Text:=StrToFloat(s)

 Label1.Caption := FloatToStr(s); 

Запитання 2

Подія OnChange обирається для:

варіанти відповідей

перемикача

прапорця

кнопки

зображення

Запитання 3

Щоб змінити колір вікна форми за допомогою перемикача, слід записати команду:

варіанти відповідей

 if (RadioButton1. Checked) then Form1. Color:= clRed;


if (RadioButton2. Checked) then Shape2.Brush.Color:= clRed;

Edit3. Color :=clRed;

Запитання 4

Змінює розмір тексту в написі:

варіанти відповідей

Edit1. Font. Size:=18;

Label1. Font.Size:=18;

 Button1.Font. Size:=18;

Запитання 5

Які дії відбудуться після виконання команди

a:=a+1;

if a=3 then begin Button1.Enabled:=False;

Label1.Caption:=('Гру закінчено!') end;

варіанти відповідей

якщо а=3, то на кнопці з'явиться напис "False"

якщо а=3, то на кнопці з'явиться напис "Гру закінчено"

якщо а=3, то кнопка стане не активна і з'явиться напис "Гру закінчено"

Запитання 6

Які властивості мають об'єкти Panel і Label ?

варіанти відповідей

Активні

Не активні

Видимі

Не видимі

Запитання 7

Що означає код:

randomize;

x:=random (10);

варіанти відповідей

значення змінної х буде округлено до 10

випадкове число від 0 до 10

змінній х присвоюється значення 10

Запитання 8

Серед наведеного оберіть рядок, в якому наведено тільки КОМПОНЕНТИ середовища програмування Lazarus

варіанти відповідей

Checked, Shape, Button, Label

Edit, Label, On Click, Check Box

Shape, Edit, Radio Button, Image

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест