Lazarus. Підсумковий урок. Кнопка. Напис. Поле

Додано: 24 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 416 разів
36 запитань
Запитання 1

Яка з цих команд переводить рядкову величину у дійсні числа

варіанти відповідей

IntToStr

FloatToStr

StrToFloat

StrToInt

Запитання 2

Яка з цих команд переводить дійсні числа у рядкову величину

варіанти відповідей

IntToStr

FloatToStr

StrToFloat

StrToInt

Запитання 3

Елемент керування, який використовується в основному для виведення даних та виведення результатів - це...

варіанти відповідей

форма

напис

поле

площина

Запитання 4

Де у середовищі Lazarus програміст розташовує всі об’єкти Палітри компонентів?

варіанти відповідей

У вікні коду 

У меню 

На формі 

У вікні Інспектор об’єктів 

Запитання 5

Яка властивість відповідає за розмір і стиль накреслення шрифту компонента Label?

варіанти відповідей

Caption 

Font 

Hint 

Color 

Запитання 6

В алгоритмічних структурах інформатики полем називається -

варіанти відповідей

компонент, який використовується для введення даних

алгебрична структура, для якої визначено операції додавання/віднімання та множення/ділення, що задовольняють умовам


електромагнітна взаємодія між фізичними тілами


вид матерії на макроскопічному рівні


Запитання 7

Для створення поля в середовищі Lazarus на панелі швидкого доступу обираємо інструмент:

варіанти відповідей

TButton

TEdit

TLabel

TImage

Запитання 8

До властивостей поля належать:

варіанти відповідей

Top, Left

Name, Color, Text

Height, Width

Enabled, Visible, Font

Запитання 9

Значення властивостей поля Height і Width можна змінити:

варіанти відповідей

на вкладці Властивості

за допомогою контекстного меню

перетягуванням спеціальних маркерів на межах поля

значення цих властивостей не змінюються

Запитання 10

Тип змінної визначає:

варіанти відповідей

яких значень може набувати ця змінна

які операції над нею можна виконувати

який обсяг оперативної пам'яті буде виділено для зберігання значення цієї змінної

Запитання 11

Процес виправлення помилок у проєкті називають . . .

варіанти відповідей

логічна помилка

налагодженням проєкту

тестуванням проєкту

коментарем

Запитання 12

Помилка в проєкті, що призводить до несподіваного переривання його виконання або до неправильного результату його виконання називається . . .

варіанти відповідей

логічна помилка

помилка

коментар

тестування проєкту

Запитання 13

Процес пошуку логічних помилок у проєкті з використанням тестових наборів вхідних даних називають . . .

варіанти відповідей

логічною помилкою

налагодженням проєкту

коментарем

тестуванням проєкту

Запитання 14

Текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту проєкту з метою полегшення його розуміння та пошуку логічних помилок, називається . . .

варіанти відповідей

коментар

логічна помилка

налагодження проєкту

тестування проєкту

Запитання 15

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button

Form

Edit

Label

Запитання 16

Яка з властивостей визначає який буде напис на кнопці

варіанти відповідей

Caption

Color

Text

Name

Запитання 17

Який з компонентів є кнопкою

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Запитання 18

Яка з подій є подією натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

Close

Create

KeyPress

Запитання 19

Що означає дана команда в середовищі програмування Lazarus?

Button1.Visible := True;

варіанти відповідей

 Кнопка недоступна для операцій

 Кнопка невидима у вікні

 Кнопка доступна для операцій

 Кнопка видима у вікні

Запитання 20

Що означає дана команда в середовищі програмування Lazarus?

Button1.Enabled := False;


варіанти відповідей

 Кнопка доступна для операцій

 Кнопка недоступна для операцій

 Кнопка невидима у вікні

 Кнопка видима у вікні

Запитання 21

Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 22

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Name?


варіанти відповідей

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає текст на кнопці

 Визначає висоту кнопки

 Визначає ширину кнопки

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає колір кнопки

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 23

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Caption?

варіанти відповідей

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Визначає ширину кнопки

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 24

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Height?

варіанти відповідей

Визначає ширину кнопки

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Запитання 25

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Width?

варіанти відповідей

 Визначає текст на кнопці

 Визначає ширину кнопки

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає висоту кнопки

 Визначає колір кнопки

 Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

 Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Запитання 26

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Top?

варіанти відповідей

 Визначає ширину кнопки

 Визначає колір кнопки

 Визначає висоту кнопки

 Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

 Визначає текст на кнопці

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Запитання 27

У якому рядку немає помилок

варіанти відповідей

Form1.Color := Green;

Form1.Color = clGreen;

Form1.Color := clGreen;

Form1:Color = clGreen;

Запитання 28

В яких операторах допущено помилки? Оберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

варіанти відповідей

Label1.Captіon := Бажаю успіху!;

Label1.Color = clYellow; 

Label1.Font.Color := clBlue;

Button1.Width := 40;

Запитання 29

Команди процедури з іменем TForm1.FormClick будуть виконуватись

варіанти відповідей

під час настання події TForm1

під час настання події Form

під час настання події Click

Запитання 30

Кнопці Label відповідає абревіатура на панелі компонентів Standard :

варіанти відповідей

Ok

Abc

ab

Запитання 31

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі. Обери декілька варіантів

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 32

Для чого використовується напис?

варіанти відповідей

Для введення тексту

Для виведення тексту у вікні програми

Для виведення на екран текстових повідомлень

Для зміни тексту у рядку заголовка

Запитання 33

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button

Form

Edit

Label

Запитання 34

Оберіть команду, яка збільшить ширину вікна на 150 пікселів

варіанти відповідей

Form1.Width := 150;

Form1.Width := Form1.Width + 150;

Form1.Height := 150;

Form1.Top := 150;

Запитання 35

Оберіть команду, яка перемістить вікно на 200 пікселів уліво

варіанти відповідей

Form1.Left := 200;

Form1.Left := Form1.Left - 200;

Form1.Left := Form1.Left + 200;

немає правильної відповіді

Запитання 36

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

  Form1/Color = CLRed;

Form1_Color := colorRed; 

Form1.Color = colorRed;

Form1.Color := ClRed; 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест