Lazarus. Підсумковий урок. Кнопка. Напис. Поле

Додано: 6 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 178 разів
20 запитань
Запитання 1

Яка з цих команд переводить рядкову величину у дійсні числа

варіанти відповідей

IntToStr

FloatToStr

StrToFloat

StrToInt

Запитання 2

Яка з цих команд переводить дійсні числа у рядкову величину

варіанти відповідей

IntToStr

FloatToStr

StrToFloat

StrToInt

Запитання 3

Де у середовищі Lazarus програміст розташовує всі об’єкти Палітри компонентів?

варіанти відповідей

У вікні коду 

У меню 

На формі 

У вікні Інспектор об’єктів 

Запитання 4

Яка властивість відповідає за розмір і стиль накреслення шрифту компонента Label?

варіанти відповідей

Caption 

Font 

Hint 

Color 

Запитання 5

Для створення поля в середовищі Lazarus на панелі швидкого доступу обираємо інструмент:

варіанти відповідей

TButton

TEdit

TLabel

TImage

Запитання 6

До властивостей поля належать:

варіанти відповідей

Top, Left

Name, Color, Text

Height, Width

Enabled, Visible, Font

Запитання 7

Значення властивостей поля Height і Width можна змінити:

варіанти відповідей

на вкладці Властивості

за допомогою контекстного меню

перетягуванням спеціальних маркерів на межах поля

значення цих властивостей не змінюються

Запитання 8

Процес виправлення помилок у проєкті називають . . .

варіанти відповідей

логічна помилка

налагодженням проєкту

тестуванням проєкту

коментарем

Запитання 9

Процес пошуку логічних помилок у проєкті з використанням тестових наборів вхідних даних називають . . .

варіанти відповідей

логічною помилкою

налагодженням проєкту

коментарем

тестуванням проєкту

Запитання 10

Текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту проєкту з метою полегшення його розуміння та пошуку логічних помилок, називається . . .

варіанти відповідей

коментар

логічна помилка

налагодження проєкту

тестування проєкту

Запитання 11

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button

Form

Edit

Label

Запитання 12

Яка з властивостей визначає який буде напис на кнопці

варіанти відповідей

Caption

Color

Text

Name

Запитання 13

Який з компонентів є кнопкою

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Запитання 14

Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Caption?

варіанти відповідей

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Визначає ширину кнопки

Запитання 16

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Height?

варіанти відповідей

Визначає ширину кнопки

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Запитання 17

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Width?

варіанти відповідей

 Визначає текст на кнопці

 Визначає ширину кнопки

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає висоту кнопки

 Визначає колір кнопки

 Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

 Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Запитання 18

У якому рядку немає помилок

варіанти відповідей

Form1.Color := Green;

Form1.Color = clGreen;

Form1.Color := clGreen;

Form1:Color = clGreen;

Запитання 19

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі. Обери декілька варіантів

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 20

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button

Form

Edit

Label

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест