В алгоритмічних структурах інформатики полем називається -
Для створення поля в середовищі Lazarus на панелі швидкого доступу обираємо інструмент:
До властивостей поля належать:
Значення властивостей поля Height і Width можна змінити:
Величинами в інформатиці є:
Величина, значення якої не змінюється називається:
Тип змінної визначає:
У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ' ;
Знак := означає:
У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ' ;
знак + означає:
У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ' ;
Виразом є:
У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ';
Властивістю об'єкта є:
Помилка в проєкті, що призводить до несподіваного переривання його виконання або до неправильного результату його виконання називається . . .
Процес виправлення помилок у проєкті називають . . .
Процес пошуку логічних помилок у проєкті з використанням тестових наборів вхідних даних називають . . .
Текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту проєкту з метою полегшення його розуміння та пошуку логічних помилок, називається . . .
Для опрацювання текстових даних мовою програмування використовують величини таких типів:
Вкажіть вікно з повідомленням про помилку.
Яку клавішу потрібно натиснути для виконання одного кроку проєкту?
Виберіть ряд із фрагментом програмного коду, в якому немає помилки.
У які дужки потрібно обов'язково взяти коментар?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома