Lazarus: поле, величини, налагодження програми

Додано: 22 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 555 разів
20 запитань
Запитання 1

В алгоритмічних структурах інформатики полем називається -

варіанти відповідей

компонент, який використовується для введення даних

алгебрична структура, для якої визначено операції додавання/віднімання та множення/ділення, що задовольняють умовам


електромагнітна взаємодія між фізичними тілами


вид матерії на макроскопічному рівні


Запитання 2

Для створення поля в середовищі Lazarus на панелі швидкого доступу обираємо інструмент:

варіанти відповідей

TButton

TEdit

TLabel

TImage

Запитання 3

До властивостей поля належать:

варіанти відповідей

Top, Left

Name, Color, Text

Height, Width

Enabled, Visible, Font

Запитання 4

Значення властивостей поля Height і Width можна змінити:

варіанти відповідей

на вкладці Властивості

за допомогою контекстного меню

перетягуванням спеціальних маркерів на межах поля

значення цих властивостей не змінюються

Запитання 5

Величинами в інформатиці є:

варіанти відповідей

ширина і висота вікна

колір фону вікна

напис на кнопці

розташування кнопки на формі

Запитання 6

Величина, значення якої не змінюється називається:

варіанти відповідей

змінна

константа

Запитання 7

Тип змінної визначає:

варіанти відповідей

яких значень може набувати ця змінна

які операції над нею можна виконувати

який обсяг оперативної пам'яті буде виділено для зберігання значення цієї змінної

Запитання 8

У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ' ;

Знак := означає:

варіанти відповідей

ліва частина виразу присвоєна правій частині

права частина виразу присвоєна лівій частині

Запитання 9

У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ' ;

знак + означає:

варіанти відповідей

символ зчеплення текстових рядків

математичну дію

Запитання 10

У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ' ;

Виразом є:

варіанти відповідей

Label2.Caption

' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! '

Запитання 11

У поданому програмному коді Label2.Caption := ' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! ';

Властивістю об'єкта є:

варіанти відповідей

Label2.Caption

' Вітаю, ' + Edit1.Text + ' ! '

Запитання 12

Помилка в проєкті, що призводить до несподіваного переривання його виконання або до неправильного результату його виконання називається . . .

варіанти відповідей

логічна помилка

помилка

коментар

тестування проєкту

Запитання 13

Процес виправлення помилок у проєкті називають . . .

варіанти відповідей

логічна помилка

налагодженням проєкту

тестуванням проєкту

коментарем

Запитання 14

Процес пошуку логічних помилок у проєкті з використанням тестових наборів вхідних даних називають . . .

варіанти відповідей

логічною помилкою

налагодженням проєкту

коментарем

тестуванням проєкту

Запитання 15

Текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту проєкту з метою полегшення його розуміння та пошуку логічних помилок, називається . . .

варіанти відповідей

коментар

логічна помилка

налагодження проєкту

тестування проєкту

Запитання 16

Для опрацювання текстових даних мовою програмування використовують величини таких типів:

варіанти відповідей

цілий

рядковий

символьний

дійсний

Запитання 17

Вкажіть вікно з повідомленням про помилку.

варіанти відповідей
Запитання 18

Яку клавішу потрібно натиснути для виконання одного кроку проєкту?

варіанти відповідей

F8

F2

F3

F9

Запитання 19

Виберіть ряд із фрагментом програмного коду, в якому немає помилки.

варіанти відповідей

a:=1; b:=0; x:= a/b;

a:=4; b:=2; x:= a/b;

a:=1; b=0; x:= a/b;

a:=1; b:=0; x:a/b;

Запитання 20

У які дужки потрібно обов'язково взяти коментар?

варіанти відповідей

(* *)

[]

{}

()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест