Lazarus_Середовище програмування

Додано: 25 травня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 262 рази
20 запитань
Запитання 1

Як називається об'єкт у середовищі програмування, на якому можна розмістити різні компоненти?

варіанти відповідей

форма

кнопка

поле

меню

Запитання 2

Lazarus — це...

варіанти відповідей

Графічний редактор

Програма для створення відеофайлів

Текстовий процесор

Візуальне середовище програмування

Електронна таблиця

Запитання 3

Значенням якої властивості об'єктів є clRedclGreenclYellow тощо?


варіанти відповідей

Color

Caption

Text

Font

Запитання 4

Що означає подія OnClick?

варіанти відповідей

Створення форми

Натиснення кнопки миші

Видалення форми

Зміна розміру вікна форми

Запитання 5

Майже кожний рядок в програмі мови Паскаль закінчується...

варіанти відповідей

:

,

.

;

Запитання 6

Змінити назву компонента Label можна за допомогою властивості

варіанти відповідей

Name

Text

Caption

Запитання 7

Елемент TLabel - це

варіанти відповідей

кнопка

напис

форма

Запитання 8

Мова програмування - це...

варіанти відповідей

штучна мова, створена для передачі команд машинам, зокрема комп'ютерам.


набір команд

алгоритм роботи комп'ютера

штучна мова для створення проєктів

Запитання 9

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

Form1.Color:=clBlue;

Form1.Color:=Blue

Color.Form1:=Blue;

Запитання 10

Елемент вікна середовища програмування Редактор коду на малюнку зображена під номером...

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Елемент вікна середовища програмування Форма на малюнку зображена під номером...

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Який компонент розміщено на формі?

варіанти відповідей
Запитання 13

Який компонент призначений для введення і відображення короткого текстового рядка?

варіанти відповідей

Button 

Memo 

Edit 

Label 

Запитання 14

Створити проект для обчислення площі прямокутника зі сторонами a та b

варіанти відповідей

begin

 a:=StrToFloat(edit1. text);

 b:=StrToFloat(edit2. text);

 S:=a*b;

 Label1.Caption:=FloatToStr (S);

var a,b,S:real;

begin

 a:=StrToFloat(edit1. text);

 b:=StrToFloat(edit2. text);

 S:=a*b;

 Label1.Caption:=FloatToStr (S);

var a,b,S:real;

 a:=StrToFloat(edit1. text);

 b:=StrToFloat(edit2. text);

 S:=a*b;

 Label1.Caption:=FloatToStr (S);

var a,b,S:real;

begin

 a:=StrToFloat(edit1. text);

 b:=StrToFloat(edit2. text);

 S:=a^b;

 Label1.Caption:=FloatToStr (S);

Запитання 15

Нехай потрібно скласти проект для обчислення значень функції

у = (2х – 5) : (х2 + 1), укажіть правильний вираз

варіанти відповідей

у := (2*х - 5)/х*х + 1

у := 2*х - 5/х*х + 1 

у := (2*x-5)/(x*x+1)

Запитання 16

Указати вікно з повідомленням про помилку

варіанти відповідей
Запитання 17

Який з цих компонентів називається "Прапорець"?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 18

Який з цих компонентів називається "Перемикач"?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 19

Яка властивість відповідає за ширину Form?

варіанти відповідей

AutoSize


Width

Height

Запитання 20

Подія, яка наступає після наведення вказівника миші на об'єкт називається?

варіанти відповідей

OnMouseMove

OnKeyPress

OnClick

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест