Бізнес-план - це документ, який містить обґрунтування головних ... для реалізації певного комерційного проекту чи створення нової фірми.
Бізнес-план укладається терміном на:
Бізнес-план:
На бізнес-план впливає:
Що із зазначеного не є цінністю бізнес-плану?
Що із зазначеного не належить до функцій бізнес-плану?
Завдання бізнес-плану - відобразити:
Початковим етапом бізнес-планування в е-комерції є:
Заключним етапом бізнес-планування в е-комерції є:
На етапі аналізу потенційного попиту в ніші при бізнес-плануванні:
Що із зазначеного не береться до уваги суб’єктом господарювання в ході просування в сфері е-комерції?
На етапі визначення маржинальності та прогнозованого прибутку при бізнес-плануванні:
Повсюдно доступні, висококонкурентні і максимально далекі від ексклюзиву товари повсякденного попиту з націнкою називаються:
Товари, що користуються помірно стабільним попитом, предмети другої необхідності з націнкою близько 50% називаються:
Сезонні товари, трендові новинки, іміджеві та брендові товари зі стабільно високим попитом, незалежним від рівня доходу покупців називаються:
Що потрібно знати в першу чергу про конкурентів в е-комерції?
Що із зазначеного відноситься до стартових витрат при започаткуванні власної справи в сфері е-комерції?
Що із зазначеного відноситься до витрат на обслуговування при започаткуванні власної справи в сфері е-комерції?
До елементів структури бізнес-плану Інтернет-проєкту не відноситься:
Маркетингові заходи інтеграції сайту з бізнесом включають:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома