Позначте рядок, у якому вказано, що саме є предметом вивчення лексикології:
Серед запропонованих пар слів знайдіть антоніми: А) перемога – звитяга; Б) воїн – боєць; В) світло – темрява; Г) іти – шкандибати.
Знайдіть варіант, у якому всі слова – синоніми:
У котрому рядку всі слова іншомовного походження?
Серед запропонованих пар слів знайдіть однозначні слова:
Вкажіть рядок, у якому подані багатозначні слова:
Знайдіть рядок, у якому всі слова-омоніми: А) коса, лава, байка, поле; Б) лисичка, трава, рука, місто; В) крона, зброя, левада, кисіль; Г) рись, суфікс, захід, чайка.
У якому рядку правильно вказано значення фразеологізму “умивати руки”?
Знайдіть рядок, у якому подані емоційно забарвлені слова: А) землиця, спатки, здоров’ячко, їстоньки; Б) сон, вітрисько, степ, дідуган; В) мова, дар, любий, боягуз; Г) чари, ворог, гора, злодій.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома