Лексикологія

Додано: 29 липня 2019
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 206 разів
12 запитань
Запитання 1

Слово золотий вжито в прямому значенні

варіанти відповідей

золотий чоловік

золотий перстень

золотий характер

золотий вчинок

Запитання 2

Слово гострий вжито в прямому значенні

варіанти відповідей

гострий перець

гострий розум

гострий зір

гострий ніж

Запитання 3

Однозначним є слово

варіанти відповідей

голова

іти

понеділок

земля

Запитання 4

Багатозначним є слово

варіанти відповідей

Київ

джміль

суфікс

урок

Запитання 5

Виділене слово вжито в переносному значенні

варіанти відповідей

Мати прийшла пізно з роботи.

У неї була свіжа газета в руках.

Вона принесла важку сумку.

Ми розмовляли і сміялися.

Запитання 6

Синонімічний ряд утворюють слова

варіанти відповідей

понеділок, вівторок, середа

смішний, кумедний, радісний

дружній, злагоджений, приязний

обрій, горизонт, небокрай

Запитання 7

Не є синонімами

варіанти відповідей

буква – літера

дзеркало – люстро

натуральний – штучний

силач – геркулес

Запитання 8

Синоніми виділено в реченні

варіанти відповідей

Діти плачуть, а матері серце болить.

Всяк правду знає, та не всяк про неї дбає.

Яка вода, такий млин; який батько, такий син.

Розумні діти дбають про власний достаток і добробут самостійно.

Запитання 9

Антонімами є слова

варіанти відповідей

клен – дерево

деспот – тиран

мати – донька

мокрий – сухий

Запитання 10

Антоніми вжито в реченні

варіанти відповідей

Праця звеличує людину, покращує її добробут.

Праця годує, а лінь марнує.

Праця – це найблагодатніше зцілення від усіх хвороб.

Від дощу земля зеленіє, від праці народ багатіє.

Запитання 11

Омоніми є слова

варіанти відповідей

атлас – атлас

абетка – азбука

ганьба – честь

талан – талант

Запитання 12

Омоніми використано в реченні

варіанти відповідей

Косу гострять на траву, а меча – на голову.

Високо злетів, та низько сів.

На чужому горі щастя не збудуєш.

Слово – срібло, мовчання – золото.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест