Леся Українка "Лісова пісня". 10 клас

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: , 10 клас
Тест виконано: 6105 разів
23 запитання
Запитання 1

Провідна ідея твору

варіанти відповідей

краса врятує світ

зіставлення світу природи та людини

поетизація краси людських взаємин

здатність людини прощати зло

Запитання 2

Людську подобу Лукашеві повертає

варіанти відповідей

 мати

дядько Лев

Мавка

Лісовик

Запитання 3

“Ні! Я жива! Я буду вічно жити!” – проголошує поетеса у творі

варіанти відповідей

“Contra spem spero”      

“І ти колись боролась, мов Ізраїль”

“Лісова пісня”

“Слово, чому ти не твердая криця”

Запитання 4

Коли до Лукаша повертається здатність грати, його пісня

варіанти відповідей

є прощанням із коханою

приносить у світ тепло, цвітіння, відроджує кохання

у лісі все прокидається

вже не може допомогти Мавці

Запитання 5

Знає ціну красі, закони природи, вміє співіснувати з нею

варіанти відповідей

Мавка

Лісовик     

Перелесник

дядько Лев

Запитання 6

“Зірка в серце впала” Мавці, коли

варіанти відповідей

Лукаш знову став людиною

її поцілував Лукаш

поруч з’являється Перелесник

прокидається після зимової сплячки

Запитання 7

Востаннє Мавка з’являється перед Лукашем в образі

варіанти відповідей

загубленої долі     

русалки

дівчини в зорянім вінку

потерчати

Запитання 8

Головний конфлікт “Лісової пісні”

варіанти відповідей

протиріччя між силами природи і людини

боротьба між лісовими істотами і людьми за володіння зеленими багатствами

зіткнення духовно– піднесеного й матеріально– приземленого

протиріччя в людській душі не приносять щастя

Запитання 9

Дядько Лев не боїться оселитися в лісі, бо 

варіанти відповідей

сам має чаклунські здібності    

не вірить у нечисту силу

він сильний і сміливий   

знає, як і з чим і коло чого обійтися

Запитання 10

“Діамантовим вінцем України” назвав “Лісову пісню”

варіанти відповідей

М. Коцюбинський

М. Рильський

Є. Сверстюк 

М. Жулинський

Запитання 11

Останній монолог Мавки символізує

варіанти відповідей

вічне забуття      

заклик до активної боротьби

утвердження невмирущості духовного, вічності краси

зв’язок людини й природи

Запитання 12

Останній монолог Мавки має 

варіанти відповідей

патріотичне спрямування

філософське спрямування

фольклорно-етнографічні мотиви

громадянське звучання

Запитання 13

“Своїм життям до себе дорівнятись” не може

варіанти відповідей

 русалка

Лукаш

Перелесник

Килина

Запитання 14

Килина і мати не стають щасливими, бо 

варіанти відповідей

до них вселилися злидні

згоріло господарство

їх знищує власний егоїзм

вони не вжилися з лісовими істотами

Запитання 15

Коли Лукаш прирік Мавку на смерть

варіанти відповідей

у неї народжується почуття ненависті

вона прагне помститися і радіє, що його осіли злидні

вона співчуває його біді й прагне помогти

вона намагається забути коханого

Запитання 16

“Лукава, як цидра, хижа наче рись”

варіанти відповідей

Мавка

Русалка

мати Лукаша

Килина

Запитання 17

Запалює вербу, з якою згорає все господарство

варіанти відповідей

Лукаш

 Лісовик

Перелесник

Килина

Запитання 18

Хто перетворює Лукаша на вовкулаку

варіанти відповідей

Мавка       

Лісовик

Перелесник

той, що в скелі 

Запитання 19

За стилем “Лісова пісня” – твір 

варіанти відповідей

романтичний

неоромантичний

неокласичний      

експресіоністичний

Запитання 20

Лісовик застерігає Мавку, щоб вона минала людські стежки, тому що

варіанти відповідей

у людей панує неправда  

лісові закони забороняють спілкуватися з людьми

люди не терплять лісових мешканці   

там не ходить воля, там жура носить тягар

Запитання 21

“Лісова пісня” була написана

варіанти відповідей

в Сурамі    

на Волині   

в Кутаїсі

у Ялті

Запитання 22

Яку вічну проблему покладено в основу драми Лесі Українки “Лісова пісня”

варіанти відповідей

митець і влада

людина і суспільство

митець і суспільство

людина і природа

Запитання 23

Неоромантизму не властиве

варіанти відповідей

звернення до фольклору, біблійної та давньої історії

увага до внутрішнього світу людини

дотримання традицій класичної літератури

зображення героїзму, активної боротьби сильної особистості

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест