З якого боку від трамваю пішоходам дозволяється виходити на проїзну частину під час посадки на трамвай, якщо трамвайна зупинка не обладнана посадковими майданчиками?
Чи має перевагу пішохід, якщо переходить дорогу на позначеному нерегульованому пішохідному переході?
Рухаючись тротуарами і пішохідними доріжками, пішоходи повинні дотримуватись:
Пішоходи, які переносять громіздкі предмети, або особи, які пересуваються в кріслах колісних без двигуна, ведуть мотоцикл, велосипед чи мопед, везуть санки, візок тощо, якщо їх рух тротуарами, пішохідними чи велосипедними доріжками або узбіччями створює перешкоди для інших учасників руху, можуть рухатися по краю проїзної частини в один ряд.
Чекати транспортний засіб пішоходи повинні на тротуарах, посадкових майданчиках, а якщо вони відсутні, — на узбіччі, не створюючи перешкод для дорожнього руху.
У разі причетності пішохода до дорожньо-транспортної пригоди він повинен подати можливу допомогу потерпілим, записати прізвища та адреси очевидців, повідомити орган чи уповноважений підрозділ Національної поліції про пригоду, необхідні дані про себе і перебувати на місці до прибуття поліцейських.
Рух організованих груп людей по дорозі дозволяється тільки в напрямку руху транспортних засобів колоною не більш як по чотири особи в ряду за умови, що колона не займає більше половини ширини проїзної частини одного напрямку руху.
В якому напрямку узбіччям чи краєм проїзної частини повинні рухатися особи, які пересуваються на інвалідних візках без двигуна, які ведуть в руках мотоцикл, мопед або велосипед, за межами населених пунктів?
Пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості, для своєчасного виявлення їх іншими учасниками дорожнього руху повинні:
При дотриманні яких умов дозволяється рух організованих груп людей проїзною частиною?
За яких умов пішоходам дозволяється переходити дорогу поза межами пішохідного переходу або поза перехрестям?
Де пішоходи повинні чекати на транспортний засіб?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома