1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Леся Українка

Додано: 12 квітня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Копія з тесту: Леся Українка
10 запитань
Запитання 1

 Назва вірша Лесі Українки «Contra spem spero!» означає

варіанти відповідей

без надії сподіваюсь

надія вмирає останньою

надіюсь і сподіваюсь

боротися до кінця

Запитання 2

Імпульсом до написання поезії «Contra spem spero!» стало(стала)

варіанти відповідей

переживання через смерть С.Мержинського

загострення в авторки хвороби

поїздка до подруги Ольги Кобилянської «на зелену Буковину»

намагання підтримати тітку Олену на засланні

Запитання 3

 Уся поезія «Contra spem spero!»  побудована на

варіанти відповідей

метафорах

афоризмах

антитезах

паралелізмі

Запитання 4

Основний мотив вірша «Contra spem spero!» 

варіанти відповідей

боротьба добра і зла в душі ліричної героїні

втрата надії на одужання

переживання ліричної героїні з приводу хвороби

оптимізм людини за будь-яких життєвих ситуацій

Запитання 5

Провідним художнім засобом у рядках «Гетьте, думи. Ви хмари осінні! То ж тепера весна золота!»  є


варіанти відповідей

анафора

антитеза

епіфора

тавтологія

Запитання 6

У словах Лесі Українки «Я на гору круту крем’яную // Буду камінь важкий підіймать...» переосмислено образ


варіанти відповідей

Прометея

Геракла

Сізіфа

Тантала

Запитання 7

Який художній засіб використано в рядках «І від сліз тих гарячих розтане / Та кора льодовая, міцна»:


варіанти відповідей

гіпербола

порівняння

анафора

оксюморон

Запитання 8

Який художній засіб використано в рядках «Буду сіять барвисті квітки, / Буду сіять квітки на морозі, Буду лить на них сльози гіркі»


варіанти відповідей

анафора

антитеза

епіфора

тавтологія

Запитання 9

Вірш Лесі Українки «Contra spem spero!» - яскравий приклад

варіанти відповідей

символізму

неокласицизму

неоромантизму

романтизму

Запитання 10

Прочитатйте уривок

В довгу, темную нічку невидну

Не стулю ні на хвильку очей,

Все шукатиму зірку провідну,

Ясну владарку темних ночей.

В уривку використано

варіанти відповідей

 анафору

персоніфікіцю

 метонімію

 гіперболу

епітети

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест