1. Жанр поезії «І все-таки до тебе думка лине»:
2. Тема вірша «І все таки до тебе думка лине»:
Які художні засоби використані у творі «І все таки до тебе думка лине»?
Ідея твору «І ти колись боролась, мов Ізраїль»:
. Який жанр твору «І ти колись боролась, мов Ізраїль»?
6. Дата написання вірша «Стояла і слухала весну»:
7. До якої збірки увійшов вірш «Стояла і слухала весну»?
8. Тема вірша «Стояла і слухала весну»:
Яка ідея вірша «Стояла і слухала весну»?
10. Який жанр вірша «Стояла і слухала весну»?
Які художні засоби є у творі «Хвиля»?
Дата написання твору «Хвиля»:
Якою є ідея твору «Хвиля»?
. Жанр твору «Твої листи завжди пахнуть зів'ялими трояндами…»:
До кого звертається автор у творі «Твої листи завжди пахнуть зів'ялими трояндами…»?
Дата написання твору «Все, все покинуть до тебе полинуть»:
Визначте тему поезії «Все, все покинуть до тебе полинуть»?
Які художні засоби використані в поезії «Все, все покинуть до тебе полинуть»?
Коли написана поезія “Уста говорять: він навіки згинув!”?
Визначте жанр поезії «Уста говорять: він навіки згинув!»?
Визначте головну думку поезії «Уста говорять: він навіки згинув!»?
Тема твору «Квіток, квіток, як можна більше квітів»:
Художні засоби, використані у творі «Квіток, квіток, як можна більше квітів»:
Ідея поезії «Квіток, квіток, як можна більше квітів»:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома