Леся Українка. Поезії

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 115 разів
24 запитання
Запитання 1

1.    Жанр поезії «І все-таки до тебе думка лине»:

варіанти відповідей

А) Інтимна лірика.     

 Б) громадянська лірика.

  В) ліро-епічний вірш

Запитання 2

2. Тема вірша «І все таки до тебе думка лине»:

варіанти відповідей

А) вiдтворення картин рiдного краю,ностальгiя за Батькiвщиною.            

 Б) невільне становище рідного народу.

 В) розповідь поетеси про смерть коханої людини.

Запитання 3

 Які художні засоби використані у творі «І все таки до тебе думка лине»?

варіанти відповідей

А) метафори, інверсiя, риторичні звертання, епітети, гіпербола.        


Б) епітети, метафори, порівняння.   

В) епітети, метафори, порівняння, оклики, епіфора, символи, риторичні запитання

Запитання 4

Ідея твору «І ти колись боролась, мов Ізраїль»: 

варіанти відповідей

А) вболівання за долю рідного народу.          

Б) показати красу почуттів кохання, готовність закоханих пройти крізь будь-які труднощі.  

 В) засудження байдужості людей до горя своєї Батьківщини. 

Запитання 5

. Який жанр твору «І ти колись боролась, мов Ізраїль»?

      

варіанти відповідей

А) пейзажна лірика.  

    Б) громадянська лірика.  

 В) ліро-епічний вірш

Г) поезія в прозі

Запитання 6

6. Дата написання вірша «Стояла і слухала весну»:


варіанти відповідей

А) 8 грудня 1908 року.          

  Б) 1895 рік. 

В) 16 листопада 1900р.

Г)1897

Запитання 7

7. До якої збірки увійшов вірш «Стояла і слухала весну»?

       

варіанти відповідей

А) «Думи і мрії».  

Б) «В катакомбах».   

В) «Лісова пісня»

Г) "На крилах пісень"

Запитання 8

8. Тема вірша «Стояла і слухала весну»:

   

варіанти відповідей

А) Хвилювання за долю коханого, прагнення допомогти подолати хворобу.    

   Б) розповідь поетеси про велике горе – смерть коханої людини.  

   В) Зображення весняного відродження природи, сподівання ліричної героїні на щастя і сум через його недосяжність, через утому від життєвих змагань.

Запитання 9

Яка ідея вірша «Стояла і слухала весну»?

варіанти відповідей

А) показати красу почуттів кохання, готовність закоханих пройти крізь будь-які труднощі.           

 Б) возвеличення почуття кохання,що дає людині радість,мрію,надію;уміння ліричної героїні жити в гармонії зі світом природи.     

В) Життєствердження за будь-яких обставин – не втрачаючи оптимізму,уміти бачити в звичайному прекрасне, «розчинятися» в природі.

Запитання 10

10. Який жанр вірша «Стояла і слухала весну»?

                  

варіанти відповідей

А) Пейзажна лірика.  

 Б) ліро-епічний вірш.  

В) Інтимна лірика

Запитання 11

Які художні засоби є у творі «Хвиля»?

варіанти відповідей

А) асонанс та алітерація, епітети, метафори, порівняння.           

Б) метафори, інверсiя, риторичні звертання,          епітети, гіпербола.    

В) епітети, метафори, порівняння, оклики, епіфора, символи, риторичні запитання

Запитання 12

 Дата написання твору «Хвиля»: 

варіанти відповідей

    А) 8 грудня 1908 р.        

 Б) 1895 рік.

     В) 07 червня 1901 р.

Г) 1898

Запитання 13

Якою є ідея твору «Хвиля»?

варіанти відповідей

 А) Життєствердження за будь-яких обставин – не втрачаючи оптимізму,уміти бачити в звичайному прекрасне, «розчинятися» в природі.        

Б) Хвилювання за долю коханого, прагнення допомогти подолати хворобу.     

  В) кожна людина, що втратила коханого, захоче його воскресити, зробити щось для нього вже після смерті.

Запитання 14

. Жанр твору «Твої листи завжди пахнуть зів'ялими трояндами…»:

     

варіанти відповідей

А) лист-відповідь. 

Б) інтимна лірика.  

  В) пейзажна лірика

Запитання 15

До кого звертається автор у творі «Твої листи завжди пахнуть зів'ялими трояндами…»?

варіанти відповідей

А) Іван Франко.       

 Б) Климент Квітка.  

   В) Сергій Мержинський

Запитання 16

Дата написання твору «Все, все покинуть до тебе полинуть»:

варіанти відповідей

А) 16 листопада 1900р.          

   Б) 07 червня 1901 р. 

 В) 1900 р 

Г)1898

Запитання 17

Визначте тему поезії «Все, все покинуть до тебе полинуть»?

варіанти відповідей

А) Хвилювання за долю коханого, прагнення допомогти подолати хворобу.            

Б) Зображення весняного відродження природи, сподівання ліричної героїні на щастя і сум через його недосяжність, через утому від життєвих змагань.  

 В) згадки про втрачене кохання, страждання поетеси.

Запитання 18

Які художні засоби використані в поезії «Все, все покинуть до тебе полинуть»?

варіанти відповідей

А) епітети, метафори, порівняння            

 Б) епітети, метафори, порівняння, оклики, епіфора, символи, риторичні запитання. 

 В) епітети, звертання, порівняння, анафора, риторичні запитання

Запитання 19

Коли написана поезія “Уста говорять: він навіки згинув!”?

варіанти відповідей

А) 1895 рік.         

 Б) 8 грудня 1908 р. 

   В) 07 червня 1901 р.

Запитання 20

Визначте  жанр поезії «Уста говорять: він навіки згинув!»?

варіанти відповідей

А) інтимна лірика.         

   Б) пейзажна лірика. 

В) лист-відповідь

Запитання 21

Визначте головну думку поезії «Уста говорять: він навіки згинув!»?

варіанти відповідей

А) «Людина жива, доки жива про неї пам’ять».                

Б) Чи полине межи сестри, межи милі, вільні хвилі, розтечеться, розпливеться, знову сили набереться, потім зрине і гучна, і бучна, переможно валом сплесне і воскресне.

В) А серце каже: «Ні, він не покинув!»

Запитання 22

Тема твору «Квіток, квіток, як можна більше квітів»:

варіанти відповідей

А) розповідь поетеси про смерть коханої людини.                 

 Б) згадки про втрачене кохання, страждання поетеси.

В) Хвилювання за долю коханого, прагнення допомогти подолати хворобу.

Запитання 23

Художні засоби, використані у творі «Квіток, квіток, як можна більше квітів»:

варіанти відповідей

А) епітети, метафори, порівняння.         

Б) асонанс та алітерація, епітети, метафори, порівняння.  

  В) епітети, звертання, порівняння, анафора, риторичні запитання

Запитання 24

Ідея поезії «Квіток, квіток, як можна більше квітів»:

варіанти відповідей

А) Хвилювання за долю коханого, прагнення допомогти подолати хворобу.         

Б) кожна людина, що втратила коханого, захоче його воскресити, зробити щось для нього вже після смерті.   

 В) показати красу почуттів кохання, готовність закоханих пройти крізь будь-які труднощі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест